פינק פלויד




26/12/2012 08:34:00

השבוע בעלי הסב את תשומת ליבי שיש סרט של פינק פלויד וכדאי לי לראות אותו

בפעם הראשונה הצטערתי שפיספסתי את הסרט 

אתמול הקרינו אותו מחדש וראיתי את רובו כי מדי פעם נרדמתי ושוב התעוררתי

אני לא מתלהבת מהעובדה שיש את הסרט הזה אני מתרגשת מהעובדה שזה מזכיר לי משהו הכי טוב שקרה לי בחיים שלי

זה הזכיר לי כשהכרתי את בעלי ונפגשנו לראשונה בכיכר דיזינגוף 

הוא דיבר בהתלהבות על הלהקה הזו ועל השירים שלא הפסיק לשיר לי אותם 

במיוחד השיר THE WALL

כנראה הוא רצה להרשים אותי והוא הצליח 

מאז אני מאוהבת בלהקה הזו למרות שהטעם שלי במוזיקה היא פופ ולאו דווקא בסגנון זה של מוזיקה 

בעצם הגעתי למסקנה שכל פעם שאני שומעת את השירים של פינק פלויד זה מחזיר אותי לאחור לאהבה שלי לבעלי ולפגישה הראשונה שלנו

כן כן האהבה למזלי עדיין בוערת כמובן שלא הכל ורוד יש ויכוחים כמו כל זוג 

אבל למזלי אנחנו מצליחים להתגבר ולגשר עליהם כי אהבה בעצם מנצחת למרות הכל 

לפני שנה שברתי את הראש מה לקנות לבעלי מתנה 

צץ במוחי רעיון שזהו אני קונה לו דיסק כפול של פינק פלויד 

הוא התלהב מאוד מהמתנה וכל הזמן הוא שומע את הדיסק ברכב 




תגובות