השפעת




19/12/2012 08:52:00

החורף מתקרב בצעדים מהירים 

בינתיים השמש החמה שקורנת ביום והלילה הקר מטעה הרבה אנשים

משילים את שכבות הבגדים ביום ובלילה שמים שכבות ומתכסים בשמיכות עבות

לכן בתקופה כזו השפעת מתחילה להכות בכולם

שבוע שעבר בעלי נדבק בשפעת הוא שכב במיטה וכמובן שאני טיפלתי בו כל הזמן

השבוע פתאום בן הזקונים שלי מתחיל להשתעל והאף שלו מתחיל לנזול 

כמובן שגם טיפלתי בו בעצם עד עצם הרגע הזה הוא עדיין משתעל

כל שנה אני הולכת לעשות זריקה לשפעת

כל שנה אני מפצירה בבעלי לעשות את הזריקה והוא מבטל את זה בזה שהוא אומר 

אני לא צריך זה בסדר לא אהיה כל כך חולה 

אבל כל שנה הוא חולה בשפעת ומדביק את כל בני הבית 

מזל שעשיתי את החיסון אם לאו גם ברגעים האלה הייתי כבר שוכבת במיטה 

לא מבינה את העקשנות שלו לא לעשות את החיסון

גברים לעולם לא שומעים לקול של אחרים רק לקול שלהם

עד שהם מגיעים לסף קריסה ומתמוטטים ממחלה זו או אחרת

אחר כך הם מקשיבים לרופא שאומר להם אם היית שומר יותר על הבריאות 

לא היית מגיע למצב הזה 

מזל שנשים יותר שומרות מטבע הדברים על הבריאות ולא מזלזלות אם צריך חיסון או טיפול 





תגובות