הפתעת יום שישי





10/12/2012 08:57:00

ביום שישי הכנתי את המאכלים הרגילים שהילדים שלי אוהבים

לא משהו במיוחד רגיל כמו תמיד

הבת שלי הגיעה לבקר 

פתאום בערך בשעה שש בערב אני שומעת אותה שהיא מדברת עם מישהו ושואלת אותי מתי אוכלים

עניתי לה שבערך בשעה שבע 

היא מנתקת את הפלאפון ואומרת לי בטון החלטי

אמא החבר שלי מצטרף אלינו לארוחה

הייתי בשוק היא לא הכינה אותי בכלל כדי להכין מאכלים יותר מיוחדים

הבת שלי הסבירה לי לסיבה שלא הודיעה לפני 

כי היא יודעת שאני משתגעת עם האוכל כשבאים אורחים

כבר כמה פעמים היא הודיעה לי שהחבר שלה שעכשיו היא גרה איתו מגיע

וכל פעם היא ביטלה 

התעצבנתי עליה לא פעם שהכנתי המון אוכל ועכשיו מה אני אעשה עם הכמויות האלה

הפעם היא החליטה שלא אכנס ללחץ ולא אכין כמויות של אוכל

פשוט לא להודיע לי 

לא עשיתי מזה עניין ידעתי שהיא רצתה רק לטובתי כדי לא להטריח אותי יותר מדי בהכנות

למרות ההתרעה הקצרה הכנתי מספיק אוכל

גיליתי אדם פשוט מקסים שלא מתפנק ואוכל כל מה שמציעים לו

הוא הסביר שגדל בקיבוץ ואין לו העדפות מיוחדות

דיברנו גם על מוסיקה שבה הוא מתעסק הוא מופיע וגם מנהל להקות וגם על דא ועל הא 

הרגשתי שכל הזמן הוא הרגיש בבית והגיש לעצמו עוד מנה 

מה שאהבתי במיוחד 

אפשר לומר שהביקור היה נס קטן של חנוכה - לא?





תגובות