שירות לקוחות



18/12/2012 10:10:00

מתסכל אותי לראות איך מוכרים ומוכרות משרתים את הלקוחות

בחוץ לארץ כשאחותי עבדה בחנות כמוכרת היא היתה צריכה לעבור קורס של כמה חודשים 

איך מדברים עם לקוח ואיך משרתים את הלקוח

בארץ לא שמעתי על קורס כזה בארץ הכל פרוץ כל אחד עושה מה שמתחשק לו בעצם

כשאני נכנסת לחנות ומחפשת משהו במחיר יותר שפוי ולא יקר 

המוכרת אומרת לי במילים האלה כשאני שואלת אותה מה מחיר הפריט 

"זה לא בשבילך" מי בכלל לימד את המוכרות להגיד משפט מעליב כזה? אני לא מבינה 

מה זה ענינך אם זה בשבילי או לא סך הכל שאלתי אותה שאלה והיא חייבת להביע את דעתה

מה שגורם לי אישית לא להיכנס לחנות הזו יותר

אתמול נכנסתי לחנות אחרת ושתי בחורות ממוצא רוסי בעצם לא פנו אלי ולא אמרו לי שלום 

אני בעצם פניתי אליהן ואמרתי שלום שזה היה צריך בסיס של שירות לקוחות לפנות אלי ולא להיפך

אחר כך ביקשתי פריט מסוים שקניתי בעבר בחנות והן דיברו ביניהן בשפה הרוסית

שזה מה זה מעליב מי שמדבר בשפה זרה זה אומר שרוצה להגיד משהו שאת לא צריכה להבין

היה לי גם קטע כזה בסופר שהקופאיות התחילו לצעוק ביניהן בשפה הרוסית

אמרתי לאחת מהן שזה לא מנומס לדבר בשפה זרה כי אנשים לא מבינים על מה מדברים

והיא עונה לי בחוצפה במקום להתנצל ואם אני לא רוצה שתביני מה אני מדברת?

המנהל היה במקום חבל שלא פניתי אליו והתלוננתי

במקום זה מישהי היתה אחרי והתחילה להתערב בהערה שלי

לא מבינה למה במדינה הזו כל אחד צריך להביע את דעתו בלי לשאול לדעתו

אני במדינה הזו 40 שנה ועדיין לא התרגלתי להתנהגות של האנשים פה

בצעקות בדעות השונות בדחיפות לא מבינה קיבלתי שוק חיי כשהגעתי לכאן

ועוד מקרה היה לי כשנכנסתי לחנות נעליים המוכר התחיל לנתח את האופי שלי

אמרתי לו מה עכשיו הפכת להיות הפסיכולוג שלי ? סך הכל באתי לקנות נעליים 

מלמדים את המוכרים להגיע למכסה בחודש מה שעושה את המוכר לחוץ וגרוע בשירות

כי מה שחשוב זה למכור ואפילו במחיר להרחיק את הלקוח 



מוכרת נעליים בקניון במסגרת הפרויקט של נשים עובדות



תגובות