שלג לא בעירי




10/01/2013 07:57:00היום בבוקר בחדשות כל הצפון התכסה לבן 

רק בעיר שלי יורד גשם ועוד גשם ועוד גשם 

הטפטוף הזה יכול להוציא מישהו מהדעת לא רואה לזה סוף 

לפחות אם היה בעירי שלג היה הטפטוף מפסיק והייתי נהנית קצת מהמוצק ולא מהנוזל

אני זוכרת כשהייתי נערה והלכתי לבקר את אחותי בצפת

היא הלכה לעבוד ואני נשארתי בבית 

הצצתי לחלון מהקומה הרביעית וראיתי שלג יורד כמו פתיתים של צמר גפן

זאת היתה חוויה מפני עצמה 

מאז כשהתחתנתי ונולדו הילדים 

היינו נוסעים לחרמון לראות את השלג 

לא היה לי זכרון כל כך טוב מהטיולים האלה כי כל הזמן היתה המולה וצעקות וצפיפות 

כולם הגיעו כדי להראות את השלג שזה מחזה בפני עצמו במדינה שלנו 

היום הילדים גדלו ולי לא בא להגיח לצפון רק כדי לראות שלג

שכל מי שהשלג בעירו הגיע יהנה ממנו 

רק בעירי לא הגיע עדיין השלג 




13/01/2013 09:44:00
אחרי המבול
אחרי שבוע סוער כל כך 

סוף סוף אפשר להנות מהשמש הנעימה בחוץ 

אפילו החיות בביתי נהנים מהשמש אחרי שבוע סוער

החתוך והכלבה היו יוצאים למרפסת שמש כשהריחו באוויר את הקור והגשם

הם נכנסו בספיד בחזרה הביתה 

היום הם יצאו למרפסת להשתזף בשמש

החתול שלי בחורף אוהב לעשות אמבטיות שמש 

הכלבה בגלל השערות הרבות שיש לה היא מעדיפה את הצל

סוף סוף גיליתי איזה סוג הכלבה שלי

מישהו אמר שהיא רועה אוסטרלית ובאמת היא מתאימה להגדרה 

כי עד עכשיו כל אחד זרק שם של גזע אחר למרות שהיא לא גזעית

מעדיפה חיות לא גזעיות הן לא חולות במחלות גנטיות 

אומרים שהן יותר מחוסנות 

אבל לא בגלל זה אני מאמצת חיות אלא מאמצת בלי דת גזע ומדינה 

זה המוטו שלי

  


תגובות