הבריתה




20/01/2013 09:36:00

אחותי לפני חודש הפכה לסבתא חדשה 

הבת שלה ילדה בת והחליטה לעשות בריתה באולם ביום שישי

יש הרבה אנשים שלא נוח להם ללכת לאירועים בימי שישי כי זה יום או של בישולים או של סידורים אחרונים

כשאחותי אמרה לי שהאירוע ביום שישי לא לקחתי את זה קשה 

אמרתי לעצמי אוקיי סבבה אם זה ככה 

אני אקדים את הקניות ואת הניקיונות כדי שיום שישי יהיה לי פנוי

לאחר שעשיתי את זה השבוע ראיתי כי טוב

למה שאני לא אעשה את זה באופן קבוע

יום רביעי נקיונות

יום חמישי בישולים

יום שישי יום כיף בלי לחץ כמה זמן יש לי עד להדלקת נרות 

אבל יש לי אחות שהיא דוסית יום שישי אצלה זה קדוש והיא לא באה לאירוע

היא אמרה שהבת שלה תגיע במקומה והבת שלה לא הגיעה

אחות אחרת גרה בצפון והאירוע היה בנתניה היא לא דתיה אבל החליטה שהיא לא תגיע אלא תשלח את הבן שלה 

גם הבן שלה גם לא הגיע

המטרה  של אירוע הוא בעצם מפגש משפחתי ואם לא מגיעים אז מפספסים את המשפחה ולא נפגשים עם אנשים שלא נפגשים איתם הרבה זמן כי אירוע לא מתקיים כל יום אלא כל  כמה שנים 

אני לא עושה חשבון אם אני אגיע לאירוע של קרוב משפחה גם הוא יגיע לאירוע של הילדים שלי

החשבון שלי שאם אני לא אגיע לאירועים אני אתנתק מהמשפחה ולא אהיה איתם בקשר





תגובות