נשים למען נשים



 02/01/2013 08:57:00



בתור אשה אני רואה עד כמה נשים רוצות תמיד לדחות את הנושאים הבוערים שיש לטפל בהם ואומרות לעצמן מחר יהיה יותר טוב
אם נשים לא יתמכו בנשים בהקשר כל מה שנוגע לנשים הגברים ימשיכו לנצל את האי פירגון בין נשים ולנצל נשים בכל אשר הן
נשים לא מפרגנות לנשים בקשר לניקיון הבית ולגידול הילדים ולניהול הבית
כל פעם שאני מדברת עם נשים הן כל הזמן מעבירות ביקורת על נשים אחרות שהן לא מספיק נקיות
שהן לא מטפלות בילדים שלהן כמו שצריך
שהן לא דואגות לצרכים הכלכליים של הבית 
הן לא מדברות על כך שהגברים שלא נושאים בעול של הבית כמו נשים כי הנשים היום עובדות בחוץ חוץ מהעבודה הקשה שמחכה להן בבית אחרי העבודה בחוץ 
בקשר לניקיון הבית תמיד יש לי הרגשה שיש תחרות מי יותר נקיה מהשניה אפילו בקרב המשפחה שלי 
יש לי אחות שהיא אובססיבית לניקיון וכל פעם שהיא מגיעה לא משנה לאיזה בית של אחות אחרת היא מעירה על הניקיון 
אני לא מבינה את ההערות האלה יש לי הרגשה כאילו אשה מקבלת שכר על הניקיון בבית ויש לה בוסית בשם אשה שמעירה לה שהיא לא מספיק נקייה 
גם בקשר לילדים יש הערות מנשים אחרות שהן לא מחנכות מספיק את הילדים שלהן גם בתחום הזה האשה לא מקבלת שכר על גידול ילדים שבדרך כלל נופל על כתפיה 
שלא נדבר שהאשה היום גם עובדת בחוץ אני אישית מותקפת לא פעם מחברות ומאחיות שלי למה אני לא עובדת 
במקום לפרגן לאשה שהיא גם מספיק מנהלת את הבית ועובדת מסביב לשעון בלנקות ולדאוג לכל הצרכים של הילדים כולל הבעל 
הן באות בטענות למה אני לא עובדת כאילו שאין לי מה לעשות כל היום ואני מבזבזת את הזמן שלי בלהישאר בבית שזה לא ענין של אף אחד
הגברים מנצלים את האי פירגון הזה ועושים את עצמם שאין להם שמץ של מושג בניהול הבית ולוקחים את הדברים כמובנים מאליהם שהאשה היא זו שצריכה לנהל את הכל והוא המפרנס 
רק שהגבר של היום שוכח שלא רק הוא מפרנס גם האשה היום יוצאת מהבית ומפרנסת בדיוק כמוהו את הבית שלא נדבר על כך שהיא משתכרת במשכורת עלובה לעומתו 
הגבר של היום לא מבין שיש שני בני זוג מפרנסים וצריך להתחלק שווה בשווה בעול של ניהול הבית 
נשים צריכות ללמוד לפרגן לנשים ולא להעיר הערות נבזיות על ניהול הבית וכדומה שלא נדבר שנשים המציאות את הענין הזה שגם אחרי לידה אשה צריכה להיראות בדיוק אותו הדבר לפני שילדה את הילדים שלה 
מי שהמציא את הגזרה המיוחלת והמשקל המיוחל של האשה זה לא הגבר אלא האשה עצמה
שמעירה כל הזמן לאשה אחרת שהיא נראית נורא אחרי הלידה או שהיא עלתה במשקל ונראית לא טוב 
אז אשה לאשה בואו נפסיק עם ההערות הנבזיות האלה ונפרגן אחת לשניה 
כי זה יועיל לא רק לנשים אלא לגברים שילמדו שנשים כוח חזק יותר 




תגובות