מחר יום הבוחר



21/01/2013 08:42:00

כל הזמן התלבטתי למי אני אבחר

למרות שלא ידעתי הרבה זמן למי אני אבחר

בכל זאת אלך לבחור

כי כמו שאומרים מי שמצביע משפיע

ואני רוצה להשפיע לא משנה מאיזה צד

צד ימין או שמאל או אמצע חשוב לי להצביע 

כל השנים הצבעתי וזה היה ממש לא משנה אם לזה שהצבעתי היה לראש ממשלה ואם לאו

נחושה בהחלטה שלי למי אני מצביעה 

מחר אלך לקלפי ואצביע לפי תחושת הלב שלי והאידיאולוגיה שלי 


23/01/2013 08:41:00
היום שאחרי הבחירות
רואים שהעם הצביע ברגליים

הליכוד לא ציפתה שהנאמנים שלו לאורך כל השנים ילכו ויצביעו לאנשים אחרים 

יאיר לפיד לא ציפה שיקבל כל כך הרבה קולות זאת באמת היתה הפתעה גדולה

המערך התאכזב כי חשב שיקבל יותר מנדטים אבל לא קיבל 

יש עכשיו שחקן חדש בשטח שהוא הבית היהודי שלקח נתח נכבד מש"ס

ש"ס ירדה פלאים כי הבטיחה ולא קיימה

נראה עכשיו מה יקרה

מי ירכיב את הממשלה והאם נתניהו יצליח להרכיב רוב כדי לגבש ממשלה

בפעם שעברה לא בחרתי בנתניהו

גם הפעם לא בחרתי בו

כך שאם הוא יישן במשך עוד ארבע שנים 

אני לא אתאכזב מכך 

בחרתי לפי מצפוני כי הארץ הזו יקרה לי מאוד



תגובות