מרפאת שיניים



17/02/2013 09:57:00

כשהייתי אצל השיננית היא אמרה לי שיש לי שן בינה שבולטת ואוגרת לכלוך בתוכה

היא גם צומחת כל הזמן ומשפשפת לי את השן למטה

היא המליצה לעקור אותה

הגעתי לדלפק של הפקידות וקבעתי תור לרופא

הרופא אמרה לי שצריך לעקור ואין בעיה רק צריך לקבל אישור מהביטוח שבו אני מבוטחת

הפקידה קבעה לי עוד תור לרופא לעוד שבועיים

יום לפני התור המיוחל התקשרו אלי כרגיל שהתור שלי הוא מחר

הגעתי לרופאת שיניים כל עוד אני מתכוננת נפשית לעקירה

היא אמרה לי להמתין בחדר הטיפולים כדי שתבדוק אם אכן התקבל האישור מחברת הביטוח

היא חזרה לחדר ובישרה לי שהביטוח עדיין לא אישר את העקירה שלי

זה לא היה בעצם התפקיד של רופאת השיניים להודיע לי על אי האישור

הייתי מאוד עצבנית

ניגשתי לפקידה ואמרתי לה למה לא הודיעו לי לא להגיע היום בידיעה שהביטוח עדיין לא אישר לי על תשלום העקירה?

היא העמידה פני תמימה למרות שאני יודעת שהיא היתה באותו יום שקבעתי תור לרופאה 

היא ברוב חוצפתה במקום להתנצל על הטרחה המיותרת

היא אומרת לי שאין בעיה שאני אבצע את העקירה ואני אשלם רגיל עד שיגיע האישור של הביטוח

אמרתי לה בעצבים בשום אופן לא אני משלמת מספיק לביטוח כדי שאבצע את העקירה בלי תשלום

ועוד היא דורשת ממני להתקשר בשבוע הבא לבדוק אם הביטוח אישר

עניתי לה שאני לא עובדת אצלה והתפקיד הזה היא צריכה לעשות ולא אני 

יצאתי שם בעצבים ובצעקות

כתבתי לתלונות הציבור על התקרית וכתבתי שזאת פעם שניה שאני מתלוננת על השירות הלקוי

פעם שלישית אני פורשת מהמרפאה הזו

בינתיים אין עקירה ואין תגובה 

שירות לקוחות כזה ואבדנו



תגובות