לעבוד קשה בשביל קירות




18/02/2013 13:38:00

במדינה שלנו אם לא קנית דירה אתה לא מרגיש בטוח במרחב שלך

לעומת זאת בארצות אחרות קנית דירה היא רק אם רוצים לרכוש רכוש כלשהוא 

בדרך כלל משכירים דירות וזה מקובל בכל העולם

כאן חייבים לקנות דירה אם לא אז מרגישים שאין על מה להישען 

מסכנים זוגות הצעירים שרק מתחילים את החיים והם חייבים כבר להיכנס לחובות בגלל משכנתא וקניית דירה

אני עדיין משלמת משכנתא על הדירה שלי 

בגלל תנופת הבנייה בסביבת מגורים שלי 

בעלי כל הזמן מתלהב ורוצה להחליף את הדירה

אני כל הזמן מסרבת להחליף את הדירה 

אני מרוצה מהדירה שלי היא מרווחת יש מרפסת שמש 

אז למה צריך לרוץ עוד פעם להיכנס לחובות כי הדירות של היום הרבה יותר מעודכנות

זה כמו מכשירי אלקטרוניקה  שכל הזמן משתדרגים עד אין סוף ואי אפשר כל יום לקנות מכשיר  חדש בגלל שהחדש שהפך לישן 

אין לזה סוף

לא מבינה למה בארץ כל הזמן עוברים דירה כל כמה שנים ומי שלא עובר דירה וגר המון שנים בדירה מתפעלים למה עד היום הוא לא עבר דירה

דירה זה לא השקעה קטנה 

דירה זה השקעה ענקית וצריך לחשוב בכובד ראש לפני שעוברים דירה 

גיסי עבר לפני שנתיים לדירה חדשה ולא חשב על התוצאות שיגיעו בהמשך 

הוא פוטר מהעבודה ובעבודה החדשה המשכורת הרבה יותר נמוכה 

השבוע הוא ביקש מהאחים שלו בעלי ביניהם שיעזרו לו לקנות אוכל לשבת

יש הרבה משפחות שנקלעות למצב קשה ונאלצות למכור את הדירה החדשה כי לא יכולים לעמוד בתשלומים

התשלום לא רק הוא של הדירה עצמה אלא יש עוד מאות תשלומים מסביב שצריך לשלם 

והרבה אנשים לא לוקחים אותם בחשבון ונקלעים לקשיים

הרבה פעמים עולה לבעלי הצורך לעבור דירה ואני מתעקשת ומסרבת

ואומרת לו את המשפט הזה שוב ושוב

אני לא מוכנה להשתעבד  כל החיים לחובות 

ולעבוד קשה בשביל קירות 

לא יהיה ולא יקום







תגובות