FASHION TV

מאז שהתחילה התוכנית הזו אני מרבה להסתכל בערוץ הזה
אופנה תמיד עניינה אותי אם כי אני לא כל הזמן רצה לחנות כדי להתעדכן באופנה העכשווית
אני תמיד לוקחת לי פריט אחד או שתיים שהם עכשוויים ומשלבת אותו בפריטי הלבוש שיש לי בארון
עבדתי בתחום האופנה כמה שנים וראיתי כמה שחוסכים בבד איכותי ובתפירה איכותית
היום כשאני הולכת לקנות בגד אני מיד שמה לב לאיכות הבגד
כולם תופרים במקום אחד שזה בסין ובגללל המותג הם מעלים את המחירים לשמיים
לכן אני לא קונה בחנות המותגים אלא בחנויות שאין להם אינטרס למכור במחירים מטורפים
קונה תמיד בחנויות זולות ותאמינו או לא הבגדים איכותיים בדיוק כמו בחנויות המותגים 
בבוקר כשאין לי חשק לראות חדשות ולא לשבור את הראש מה היה ומה יהיה היום
אני לוקחת אתנחתא מהכל ועוברת לערוץ האופנה
למרות שפתחו כזה ערוץ דומה ישראלי 
הערוץ לא ממש מעניין אותי בערוץ FASHION TV
לא מדברים הרבה אלא מראים תצוגות אופנה וגם מראים מי עובד מאחורי הקלעים
שאלה הם האנשים שעובדים הכי קשה בתעשייה 

תעשיית האופנה המגלגלת מליונים בעולם 


תגובות