I ROBOT




20/02/2013 08:41:00
לפני שבועיים קניתי את הרובוט ששואב לבד מבלי להתאמץ

בגלל שהתווספה למשפחה שלנו כלבה שעירה עד מאוד

החלטתי לקנות את הרובוט המדובר כי כולם מדברים עליו ועל העבודה הנפלאה שהוא עושה

לפני שקניתי את הרובוט הייתי כל יום מתטא ושואבת 

כבר התייאשתי מהשערות שנישאות באוויר כל הזמן

אבל הרובוט הגיע ועשה את העבודה הקשה שעשיתי עד עכשיו

אפילו שאני מנקה את הבית שוטפת את הרצפה

למחרת אני מפעילה את הרובוט והוא מוציא המון שערות ולכלוך

זה אומר שאפילו אם שאבתי וניקיתי זה לא הספיק

אני מאוד מרוצה מהרובוט 

כשדיברתי עם אחותי שכבר רכשה אותו 

היא אמרה לי שהיא לא מרוצה ממנו ונתנה אותו לבת שלה

כי הוא נתקל כל הזמן בחפצים בבית ולא מתקדם

מה היא חשבה?

שהרובוט הזה גם ירים לה חפצים בבית?

עדיין לא הגענו לעידן שרובוט ינקה לנו את הבית 

כמו שכתבתי בפוסט של אנשים אמיתיים 

בינתיים נסתפק ברובוט הזה 

כל שבוע אני עושה חדר אחד מרימה את כל החפצים ונותנת לרובוט לשאוב במשך שעה

אתם לא רוצים לדעת מה יוצא משם כי הרובוט עושה את הפינות שאני לא ממש מגיעה אליהם





תגובות