המתת חסד?





03/02/2013 14:39:00


לא אני לא כותבת על התוכנית בתקשורת שהסבא הרג את הנכד שלו בגלל שהוא היה אוטיסט 

וכי לא היתה לו  מסגרת מתאימה איפוא לשים אותו 

שזה סיפור עצוב ומזעזע מפני עצמו 

אני מדברת דווקא על ההולכים על ארבע ולא על ההולכים על שתיים 

אתמול הייתי בסינמה סיטי לבדוק אם יש סרט שאני רוצה לראות אם עדיין הוא מוקרן 

אבל לצערי לא 

אבל בחוץ אני רואה שיירה של אנשים עם כלבים ביד 

ומתחם עם הרבה גורי כלבים

שאלנו לפירוש הדבר אמרו לנו שהכלבים מיועדים לאימוץ כי הם לפני ההמתה כי אף אחד לא רוצה בהם

זה נשמע הזוי לגמרי נדמה לי שכל עמותות הכלבים למיניהם אימצנו את השיטה הזו

להציג לראווה כלבים מבוגרים ולהגיד שממיתים אותם אם אף אחד לא יאמץ אותם

תארו לכם שאנשים מבוגרים לצורך העניין מגיעים לגיל 80 אולי 90 ולוקחים אותם לרחוב

ומציגים אותם בפני אנשים מי רוצה לאמץ זקן כי אין מי שיטפל בו 

אם לא יאמצו את הזקנים הם עלולים להגיע לעולם הבא 

זאת אומרת שאנשים אחרים צעירים יעשו להם המתת חסד כי הם כבר ממילא ילכו באיזה שהוא שלב לעולמם

והזקנים כידוע הם נטל על המדינה כך המדינה רואה אותם כי הם זקוקים להרבה תרופות והרבה טיפול

לצערי האנשים לא תופסים את החיות כיצורים שיש להם את הזכות המלאה לחיות באושר בדיוק כמו האנשים

חושבים שהחיות הם יצורים שמטרתם לבדר את ההולכים על שתיים 

ויום אחד אם זה לא מתאים להם הם פשוט זורקים את החיה ברגע שהיא הופכת להיות מטרד 

ואם החיות נזרקות לרחוב למה לא לדאוג למקום שבו הם יוכלו לחיות בשלווה עד סוף ימיהם 

במקום לעשות להם המתת חסד זה לא פחות מזעזע מילד חריג שאף אחד לא רוצה למצוא לו מקום לבלות את החיים שלו בשלווה 



תגובות