יום האישה הבינלאומי




08/03/2013 11:20:00



גם בימינו אלה בעולם הנאור עדיין חוגגים את יום האשה

האשה משחר הבריאה היתה תמיד נחותה

היא תמיד עשתה את כל העבודות הבזויות שגבר לא התחשק לעשות אותם

גם היום כשאשה עובדת בחוץ היא מגיעה הביתה ועדיין עושה את העבודות הבזויות שאף אחד מבני הבית לא רוצה לעשות אותם

בדרך כלל לא מכלילה את כל הגברים 

הגבר לא חושב כשהוא הולך לעבודה אוף כמה עבודה מחכה לי בבית אחרי זה

הוא מגיע הביתה חולץ את נעליו והולך לישון או לראות טלוויזיה

כשאשה יוצאת לעבודה היא חושבת על עוד משרה שמחכה לה בבית 

היא אומרת לעצמה אוף כמה עבודה מחכה לי עוד בבית גם שלא בא לי לנקות לכבס בכל זאת היא מוכרחה לעשות את העבודות האלה

כי אף אחד בבית לא חושב שגם מתפקידו לעשות אותם 

כי עבודות בית אם היה גבר מקבל שכר על כך הוא היה עושה את העבודות מרצון 

אבל בגלל שעבודות הבית הם נעשים בחינם אזי האשה מתנדבת לעשות אותם למרות שהיא לא ממש ששה לעשות אותם

שלא נדבר על אלימות הגבר כלפי האשה שזה היה ונמשך 

רק לפני כמה ימים נרצחו שתי נשים בגלל האלימות של הגבר 

אני לא יודעת למה עושים את היום הזה לכבוד האשה במיוחד 

הרי אני לא רואה שום דבר באופק שהאשה תגיע למעמד של הגבר

לא בסביבת עבודה משוטפת בבית

ולא עבודה באותה רמת שכר ובאותה רמה של תפקיד בעבודה 

האשה נשארה באותו תפקיד של ניהול הבית

הגבר התקדם לתפקיד בעבודה אבל לא מנהל את הבית עד היום

    


תגובות