מעשה בציפור


 24/04/2013 15:29:00

לפני יומיים קמתי בבוקר וכהרגלי אני תמיד מאווררת את כל הבית על ידי פתיחת כל החלונות

ניגשתי לפתוח את חלון של המטבח פתאום עפה מול הפנים שלי ציפור קטנה 

היא נחתה על הרצפה ניסיתי לתפוס אותה כדי לשחרר אותה בחוץ אבל היא כל הזמן ברחה 

במשך רבע שעה חיפשתי תחת המיטות בין הפינות ולא מצאתי אותה

וויתרתי על הרעיון לתפוס אותה ולשחרר אותה 

מה שהפחיד אותי יותר מכל שהחתול שלי יתפוס אותה ויהרוג אותה

כשסיימתי את כל ענייני הבית 

פתאום אני שומעת ציוץ חזק מהפרוזדור 

לקחתי מיד שקית ניילון ורצתי מהר לתפוס את הציפור

היא נכנסה לחדר השינה 

מיד סגרתי את הדלת שלא תברח ולמזלי הצלחתי לתפוס אותה עם השקית

היא כל הזמן פרפרה בתוך השקית 

לא הרפתי מהשקית ויצאתי החוצה לשחרר אותה

בגלל שזאת ציפור לא בוגרת היא לא עפה כל כך טוב

אני מקווה שהחתולים בחצר לא יתפסו אותה 

והיא תצליח לשרוד 

תגובות