העמותות למען ניצולי שואה




09/04/2013 14:54:00

הרבה עמותות קמו בשנים האחרונות כדי לעזור לאנשים נזקקים

לממשלה נוח לתת תקציב לעמותות מאשר להתאמץ ולעזור לעניים וביניהם ניצולי שואה

לא מספיק שהאנשים האלה עברו תופת בחיים שלהם והזכרונות הרעים רודפים אותם יום יום

הם צריכים להתמודד עם הבירוקרטיה המסובכת של האנשים שליבם הולך לפי הספר ולא לפי מה שאנשים נזקקים

לפעמים נדמה שעובדי ממשלה מחכים שהאנשים האלה ילכו לעולמם כדי לא לשבור את הראש או לא לבזבז כסף על אנשים שמימלא הם עוד מעט לא יהיו פה איתנו 

העמותות קמו לעזור לניצולי השואה אם הם אכן קמו כדי לעזור להם למה עד היום מדברים על כך שניצולי השואה עדיין נמצאים במצב מחפיר מבחינת העוני

איפוא העמותות האלה כולם שקמו כדי לעזור לנזקקים?

אתם יודעים כמה כל ראש עמותה מרוויח בחודש? שבו טוב המשכורת היא 50.000 ש"ח לחודש 

אז אין סיבה שראש עמותה ירצה להקים עמותה רק להרוויח את הסכום הזה כל חודש מבלי לעבוד וגם בלי לעזור לאחרים

אני בעצמי פעם פניתי לאיזה עמותה ונעניתי שאי אפשר לטפל בפניה שלי 

עניתי בזה אז למה אתם קיימים אם אי אפשר לעזור ?

אני אישית לא מאמינה בעמותות למה אני צריכה להתנדב כל עוד ראש העמותה מרוויח סכום אסטרונומי ואני צריכה לעשות את העבודה השחורה בשבילו בחינם

אל תגידו שיש עמותות שעושים הרבה למען האנשים אפשר לבטל את העמותות האלה ולתת לאנשים שיושבים בממשלה ומגדלים כרסים להקציב כסף ואנשים ולעזור בכל תחום 

 ניצולי השואה בינתיים נופלים בין הכסאות בוועדות אין ספור שקמות כדי לבדוק מה אפשר לעשות

אין גבול לשחיתות ולחוסר מעש במיוחד של העמותות 





תגובות