יום הולדת לחתול שלי




01/05/2013 09:00:00

היום החתול שלי בן 14 כבר 

כבר ישיש במובנים האנושיים 

אבל הוא מתנהג כמו ביום הראשון שהבאנו אותו תמיד נמרץ ולא מראה סימני זיקנה

אני זוכרת ביום הראשון שקיבלתי אותו בתוך קרטון 

הבת שלי באה בשמחה אלי והראתה לי את הארגז 

הצצתי לתוך הארגז ואז ראיתי שתי עיניים מציצות אלי עיניים גדולות וירוקות

מיד התאהבתי 

הבת שלי טענה שהיא מאמצת אותו ומטפלת בו

זאת היתה רק הצהרה כי מאותו יום אני דאגתי לכל צרכיו

אחרי שהיא סיימה צבא נסעה לאילת 

ומאז לא חזרה הביתה מאילת לחוץ לארץ ומשם ללימודים בארץ

ועד היום מתגוררת בתל אביב 

החתול נשאר אצלי כמובן 

אמא אחרת היתה כבר מוסרת אותו

אבל לי יש אחריות מוסרית חיה זה לא חבילה זה יצור עם רגשות כמו בני אדם

עד היום הוא מתגורר אצלנו ושמח בחלקו למרות שהשמחה לא שלמה כשאימצתי את הכלבה 

הוא נדחק קצת הצידה כי היא השתלטה על הטריטוריה שלו 



תגובות