משפחה נהדרת




24/05/2013 09:38:00

בעיירה קטנה הרבי מת. הרבנית האלמנה הייתה כ"כ מדוכאת שאנשי העיירה החליטו שהיא צריכה להתחתן שוב.

אבל העיירה הייתה כל כך קטנה שהבחור היחיד שהיה פנוי בשבילה היה הקצב. הרבנית המסכנה לא הייתה כל כך מרוצה כי היא הייתה נשואה לאדם משכיל ולקצב לא הייתה השכלה פורמלית. בכל אופן, היא הייתה בודדה, לכן היא הסכימה והם התחתנו.

ביום שישי אחרי החתונה היא הלכה למקווה. ואז, חזרה הביתה להתכונן להדלקת נרות.
הקצב אמר לה "אמא שלי, חנה, אמרה לי שאחרי המקווה ולפני הדלקת נרות, טוב לעשות סקס, אז הם עשו... היא הדליקה את הנרות ואז הוא שוב לחש לה "אבא שלי, שמואל, אמר לי שאחרי הדלקת נרות טוב לעשות סקס, אז הם עשו.. הם הלכו למיטה אחרי שהתפללו.

בבוקר כשהתעוררו, הוא אמר לה "סבתא שלי, רבקה, אמרה שלפני שהולכים לבית הכנסת טוב לעשות סקס, אז הם עשו.. אחרי שהתפללו , שוב לחש לה, סבא שלי , מויישה, אמר שאחרי התפילה טוב לעשות סקס, הם עשו..

ביום ראשון היא יצאה לקנות אוכל ופגשה חבר ששאל "אז, איך הבעל החדש?" היא ענתה : ובכן, משכיל הוא לא, אבל הוא בא ממשפחה נהדרת

תגובות