חתונת אקספרס





12/06/2013 14:54:00

לפני כמה שבועות הייתי בחתונה של חברים לעבודה של בעלי

הבן שלה שהולך להתחתן גר כבר המון שנים בארצות הברית ועובד שם ואין לו כל כוונה לחזור ארצה

גם הכלה עובדת בארצות הברית והכירה את החתן בעבודה גם היא ישראלית 

שניהם באו לארץ כדי להתחתן

נראה לי שהטרנד הזה של להתחתן בארץ ולעזוב את הארץ בגלל פרנסה הפך לטרנד חזק

לפני כמה שנים הייתי בחתונה של חברה שלי טובה 

שנסעה לארצות הברית עם בעלה ועם בנה ואמרה לי זה נסיעה רק לעשות כסף ולחזור לארץ כדי להתבסס 

מאז עברו כבר אם אני אחשב את השנים של הבת שלי כי היא ילדה את הבן שלה לפני 

הבת שלי היום בת 31 אז היא כבר בארצות הברית כבר משהו כמו 34 שנה 

כשרצתה לחתן את הבת שלה שנולדה לה בארצות הברית 

מאז הספיקה להתגרש ולהתחתן וללדת עוד בת וכל זה בלי שאני אדע דבר וחצי דבר 

מי שיצר שוב קשר זאת הייתי בסופו של דבר אני ולא היא 

הייתי כל הזמן בקשר איתה באי מייל אבל מאז שהייתי בחתונה של הבת שלה בארץ היא הפסיקה להיות בקשר איתי ואלוקים יודע למה 

בקיצור הגעתי לחתונה של הבת שלה התברר לי שהאולם לא רחוק מהבית שלי 

היא התחתנה פה רק בגלל הסיבה שבעלה גם ישראלי וכל המשפחה שלו פה

ברגע שהם התחתנו הם טסו שוב לחיים הנוחים שלהם בארצות הברית

והשאירו את הארץ עזובה למה אני אומרת עזובה 

כי יש אנשים שלא חיים כל החיים שלהם כאן הם לא רוצים לדעת על הצרות ועל האויבים שמסביב ועל המלחמות 

אבל לפני שהם הולכים לעולמם הם נזכרים שיש בכל זאת מדינה שקוראים לה ארץ ישראל והם רוצים להיות קבורים בה 

אבל עד אז הם כל הזמן השמיצו את המדינה 

המדינה בשבילם היא בסופו של דבר הכאה על החטא או על מצפונם שלא היה  נקי שלא חיו בארץ ובכל זאת נקברו בה
רוצים לחזור בתשובה רק במותם ולא בחייהם 





תגובות