חגיגת יום נישואין

בערב בעלי החליט שאנחנו חייבים לחגוג יום נישואין
הוא התקשר אל הבת שלי בתל אביב שתזמין מקומות
היא מצאה לנו מסעדה בשם רג'ינה שזו מסעדה כשרה חשוב מאוד בשבילי כי אני שומרת כשרות
הבת אמרה שבסופו של דבר היא תצטרף עם החבר שלה
הגענו ראשונים התרשמתי מאוד מהמקום
זה נמצא במתחם התחנה הבתים שם מחזירים אותך למאה הקודמת
כאילו שחזרת בזמן
אוהבת בתים ישנים עם אופי שמספרים את מה שהיה פעם
ישבנו לאור נרות האווירה רגועה
אחרי שהתמקמנו הבת שלי הגיעה עם בן זוגה
והתחילה לשאול אותי שאלות
אז איך באמת שומרים על זוגיות כל כך הרבה זמן?
אמרתי לה שזה ממש לא סוד
1. צריך לתת מרחב אחד מהשני אם הוא רוצה לבלות עם החברים שלו צריך לפרגן
אם אני רוצה לבלות עם החברות שלי הוא גם צריך לפרגן
2. לא לתת לקנאה להשתלט על החיים צריך לבטוח בבן זוג ולהיפך
3. לא לעשות הכל כדי לשנות את האופי של האחד את השני צריך לקבל גם את היתרונות והחסרונות של כל אחד
4. להתמודד עם משברים ולא לברוח מהם

היא הקשיבה ומקווה שהיא הפנימה כי נישואין זה לא הסוף של ה- HAPPY END
אלא זאת רק ההתחלה של התמודדות עם אדם שונה ממך שאתה חי איתו תחת קורת גג אחד
שתינו יין ובירכנו אחד את השני
הזמנתי מנה צמחונית כי בלילה אני לא אוכלת בשר כלשהו
בעלי הזמין כרגיל בשר כי בלי בשר זה לא אוכל
אכלנו ונהנינו והיה טעים ממליצה בחום על המסעדה הזו
מאחלת לעצמי ולילדים שלי זוגיות טובה ומאושרת

לחיי הזוגיות



תגובות