הסוכר הוא הגורם העיקרי של הזדקנות העור

במחקרים מצאו מי שצורך סוכר כל חייו הוא מזדקן יותר מהר מאחרים
ראו שבכינוס מחזורים של בוגרים יש אנשים שנראו יותר מבוגרים מעמיתיהם מאותו גיל
חקרו ומצאו שאלה שצרכו ואכלו סוכר בכמויות הזדקנו יותר מהר מאלה שלא צרכו כלל סוכר
תמיד תהיתי למה בגילי אני לא מקבלת עדיין קמטים
ייתכן שזה הגנים במשפחה שאנחנו לא מזדקנים מהר
וגם ייתכן שבגלל שאף פעם לא אהבתי מתוק
אכלתי פירות וירקות שאילו דברים שאהובים עלי ביותר
לפעמים יש אנשים שחולמים על עוגת שוקולד וקצפת
אני תמיד חולמת על סלט טעים ובריא
זה נשמע מוזר אבל זה ככה
למזלי גנטית אני לא אוהבת מתוק
שותה מים במקום משקאות מתוקים
אוכלת מתוק במקום ממתקים אוכלת פירות
ממעטת לאכול בשר ועוף לאחרונה גם הפסקתי לאכול אותם בגלל האידיאולוגיה שלי על עינויים של חיות גידול
אוכלת ירקות עם רוטב שאני מכינה ולא קונה
אוכלת אוכל של בית ולא רחוב שעתיר קלוריות
כנראה אם מקפידים על תזונה נכונה ועל אי אכילת מתוק מהסוכר
זה מה שיעשה אותנו פחות מבוגרים חזותית
וגם לא לשכוח פעילות גופנית שזה הדבר שאני ממש ממש לא מוכנה לוותר עליו

מתוקים עתירי סוכר כנראה גורמים לאנשים להזדקן יותר 


תגובות