יום הולדת לי

אתמול היתה לי יום הולדת רשמית
אבל בגלל שזה יצא בשבת חגגו לי יום הולדת מוקדמת ביום שישי
ביום שישי בצהריים מצלצלים בדלת
בעלי נכנס עם זר פרחים ענק וצבעוני


וזר פרחים צח ולבן בהתחלה חשבתי לתומי שאלה פרחים אמיתיים אבל התברר שהם מלאכותיים ודווקא זר פרחים כזה רציתי כי לפעמים אין לי חשק ממש לטפל בפרחים



ואחר כך הוא שלף עוגה מהמממממממממממממממת וממש טעימה






אחרי שכל הכבודה הזו נכנסה לבית בערב הגיעה הבת שלי והביאה לי גם כן מתנה

בקבוק בושם BOSS ושני לקים שבאמת הייתי צריכה כי רציתי ללכת לקנות בשבוע אחרי זה



אחרי שהודיתי לכולם ישבנו לשולחן שבת לארוחת שבת ואחר כך חתכנו את העוגה המדהימה והטעימה מרוב שהיא טעימה היום יום ראשון לא נשאר זה מהעוגה מזל שצילמתי אותי בזמן כשהיתה עוד שלמה

כמובן גם קיבלתי ברכות מהחבר של הבת שלי וגם מהחברה הטובה שלי שהיום אנחנו הולכות לראות סרט "המשרת" אני אדווח איך היה


תגובות