מלון הולידיי אין באשקלון

בסוף השבוע נסענו בעלי ואני למלון קצת להתאוורר מהשיגרה
בעלי קיבל מתנה מהעבודה והיה צריך לבחור איזה מלון הוא רוצה
בגלל שהולידיי אין עשו סוף שבוע על טהרת מאכלים ובידור מרוקאי הלכנו על זה
המלון חיצונית יש לו צורה של איגלו חיצונית התרשמתי מהמלון
קבלו הצצה


לאחר שנכנסנו קיבלו אותנו צוות ששר שירים פולקלוריים מאוד היה נחמד אפילו קנינו את הדיסק שהלהקה הציעה למכירה
בערב נכנסנו לחדר האוכל הפעם היה לנו מזל שנכנסנו בלי בעיות התשובה תבוא מאוחר יותר בסיפור 
שף המלון בישל אוכל מרוקאי ממה שאני זוכרת מהבית זה היה רחוק מלהיות אוכל אותנטי
האוכל היה מגעיל ולא טעים לא מה שזכור לי מהבית כי אמא שלי שתחייה היתה טבחית במרוקו ואני מכירה את כל הטעמים
למחרת בבוקר אכלנו ארוחת בוקר ביקשתי מהמלצרית להביא לי נס קפה כי אני לא שותה קפה שחור
אני מחכה ומחכה ושום דבר לא נראה באופק עד שבעלי הלך למטבח והביא לי נס קפה
ממש הרגשתי שהשירות הוא רק המלצה בלבד במלון הזה
בערב שישי ירדנו לארוחה החגיגית לחדר האוכל ואני חוזרת כאן למילים שאמרתי מקודם   התברר שלא היה מקום ונתנו לנו לחכות בחוץ עד שיתפנה מקום
כל החיים שלי הייתי בבתי מלון ולא זכור לי מקרה אחד שחיכינו למקומות בחדר האוכל שיתפנו 
התעצבנתי מאוד לאחר שנכנסנו לא היה כבר מה לאכול כי כל מה שהיה במגשים נגמר ולא היה אף אחד שימלא אותם מחדש 
זהו שוב סוג של שירות גרוע מאוד
הדבר היחיד שנהניתי בו באמת היתה ההצגה "מחכים לג'וג'ו "במרוקאית שנקרעתי בצחוק



מאוד התאכזבתי מהמלון ומהשירות הגרוע שלו לא נראה לי שאחזור לשם בקרוב





תגובות


  1. כפותחים עסק פטור או עסק מורשה חייבים להגיש הצהרת הון למס הכנסה
    משה קופרשמידט הינו רואה חשבון מוסמך ומקצועי שיעשה זאת עבורכם בליווי אישי ומקצועי
    הצהרת הון באשקלון

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תמיד כאן לענות