יום הרביעי לטיול בכרתים - העיר CHANIA

בגלל שביום השני היינו מאוד עייפים מהטיול לעיר המצורעים והסביבה
החלטנו בעלי ואני שאנחנו עושים קצת הפסקה ביום שלישי של הנופש
ביום שלישי היינו צריכים לטייל עם טיול מאורגן לעיר חאניה שנמצאת שעתיים וחצי נסיעה מהמקום של המלון שלנו
כששמענו שהטיול מתחיל לפני שבע בבוקר ומסתיים בשבע בערב
רק אחרי שהמטיילים חזרו מהטיול ידענו שהטיול התארך עוד קצת והם חזרו בשעה שמונה וחצי בערב
הטיול היה ארוך מאוד לטעמנו והחלטנו להישאר במלון ולעשות בטן גב
לא ייתכן שאני הולכת למקום שיש בו בריכות וים ואני לא אתפוס קצת צבע
כל אלה שהצטרפו לטיולים לא ניצלו יום אחד כדי להתרגע קצת בים
הים ממש יפה חול אין על החוף רק אבנים כי כל האי נמצא על הרים

 תופסת קצת צבע בחוף המלון


לאחר שנרגענו מהעייפות של הטיול הראשון החלטנו שאנחנו שוכרים רכב ונוסעים לעיר חאניה
כולם אומרים שזאת עיר מדהימה ולא רצינו לפספס את ההזדמנות לראות את העיר
השכרנו רכב עם עוד זוג כדי להוזיל את העלויות
למחרת יצאנו בשבע בבוקר כדי להספיק לחזור בערב לבלות בטברנה
הגענו בשעה טובה לעיר חאניה
למען האמת קצת התאכזבתי חשבתי שאני נמצאת בספרד
בדיוק אותן סמטאות ואותן חנויות אפילו אותה כנסייה
כנראה שהאנשים שבנו את ספרד היו גם באי הזה
טילנו ונכנסנו לשוק
קנינו גבינת עזים ופירות כי אני לא אוכלת שום דבר מבושל

אוכלת אפרסק בכניסה לשוק




החוף של חאניה עם עגלות לטיול בעיר





לאחר מכן רצינו לדעת איפוא נמצא האגם הנסתר בקושי רב מצאנו אותו כי כן שמו כן הוא הוא היה נסתר 
לאחר שמצאנו את האגם גילינו אגם מדהים מוסתר בתוך סבך של עצים 

האגם הנסתר מאחורינו 



הגענו הביתה בשעה ארבע ומסרנו את הרכב כדי להתכונן לבילוי הלילי בטברנה 

ההמשך מחר על הטברנה ...............





תגובות