x-men days of future past trailer - אקסמן: העתיד שהיה

כל סרט של אקסמן אני הולכת לראות
מזלי שבעלי אוהב גם מדע בדיוני ואנחנו משתתפים באהבה הזו יחד והולכים לכל סרט פנטזיה או סרט בדיוני
הפעם הסרט של אקסמן העתיד שהיה
הזמנו את הסרט דרך אתר אינטרנט
ידענו שהסרט מתחיל ב שעה 13.40 וצריך לזוז בשעה 13.15
אבל משום מה בעלי החליט להתקלח ולהתארגן
אני רואה שהוא לא ממש ממהר לצאת
אני מסתכלת על השעון והשעה 13.40
אמרתי לו שצריך כבר לצאת הוא התחיל לכעוס למה לא הזכרתי לו
תזכורת כזו שהזכרתי לא חושבת שצריך עוד להזכיר
1. שאלתי אותו מתי יוצאים וענה לי בשעה 13.15
2. בשעה 13.00 אמרתי לו שאני הולכת להתלבש
יותר מזה צריך להזכיר?
בסופו של דבר הגענו לסרט בשעה 14.00
אני יודעת שיש תמיד פרסומות לפני התחלת הסרט אז לא כל כך דאגתי
הגענו ממש כשהסרט התחיל ולפי העלילה פספסנו רק חמש דקות
בהתחלה ישבנו במקומות שלא שלנו
אחר כך תפסנו את המקומות השמורים והכל חזר לקדמותו
נהנינו מאוד מהסרט
ממליצה לכם לראות אותו לכל אוהבתי המדע הבדיוני



הנה גם הטריילר


תגובות