שקט מתוח

נדמה שיש שקט מסביב במיוחד בעיר שלי
אבל כל הזמן בראש שלי אני שומעת את האזעקות
כשאני יוצאת מהבית אני כל הזמן בודקת אם יש מקום קרוב שאוכל להסתתר כשתהיה אזעקה
אני בוחנת את הסביבה ובודקת שיש בנינים או חצר של בית קרוב אלי
כשאני עומדת ברמזור אני מתפללת שלא תהיה אזעקה כי במצב הזה נכנסים לפניקה ולא יודעים מה לעשות
להסתובב אחורה ולרוץ לבניין סמוך או להמשיך לחצות את הרמזור בתקווה לא להידרס ולחפש מחבוא
זה המצב היום למרות שמדברים על הפסקת אש אין בעצם הפסקה
חמאס רוצה בכל האמצעים לנצח ולהשיג מה שישראל לא יכולה לתת לו
במקום שחמאס יאשים את ארצות ערב שלא עוזרים לו בכלכלה ובקיום
הם מאשימים את ישראל בכל מה שקורה להם
גם בכל העולם כשמדינה נכנסת למצב כלכלי גרוע היא מאשימה את היהודים שהם גרמו לכלכלה לקרוס כי היהודים שולטים בבנקים ובמקומות רבים אחרים זה לא קורה במדינות עוינות זה גם קורה בארצות הברית כביכול הנאורה
מזכיר לכם משהו?
כשגרמניה במלחמת העולם השנייה הייתה במצב כלכלי גרוע היא חיפשה קורבן והקורבן הזה כמובן הם היהודים
זה לא השתנה מאז ולא ישתנה לעולם תמיד היהודים אשמים בצרות של העולם


תגובות