קוף אחרי בן אדם

כשאני מתבוננת מסביב  אני רואה איך תבנית מסוימת שמתאימה לבן אדם אחד מתאימה בעצם לכולם
אנשים קובעים לעצמם סטנדרטים מסוימים
אם לא סיימת תיכון ועשית בגרות כנראה שאת לא חכמה כמו כולם
אם לא עשית צבא מה יגידו כולם שלא נתת משהו למדינה
אם לא הלכת ללמוד באוניברסיטיה ובחרת בעבודה פשוטה אז את פחות טובה מהשאר
אם עוד לא התחתנת אז מה שהוא לא בסדר איתך
אם עוד לא הבאת ילדים משהו דפוך אצלך
אם עוד אין לך נכדים משהו באמת לא נורמלי
החברה בונה תבנית על פיה כולם חייבים להיות שווים ואם מישהו סוטה קצת מהדרך מנסים כל הזמן להזיז אותו לתבנית המוכרת והבטוחה
רק אנשים שוכחים שכל אדם ואדם הוא עולם ומלואו
כל אחד בוחר לעצמו את הדרך בה הוא רוצה לחיות אבל כל הזמן אחרים לא נותנים לו לעשות זאת והוא בוחר באין ברירה
במשהו שהוא לא רוצה ולא אוהב לעשות
יש לי ילדים שעברו ויעברו את גיל השלושים ועוד לא התחתנו
לאחים שלי יש כבר נכדים
כל הזמן מזכירים לי למה הילדים שלי עוד לא התחתנו ולמה אין לי עדיין נכדים
כל הזמן רוצים להכניס אותי לתבנית המוכרת שכולם צריכים להיות כמו כולם כמו קוף אחרי בן אדם אם בן אדם אחד עושה משהו כולם צריכים לעשות אותו הדבר 
אין לי רשיון נהיגה
אני לא יודעת לשחות
אני משתמשת בתחבורה ציבורית
אני מתעמלת בבית במקום בקנטרי קלאב
כששואלים אותי למה? אני אומרת שאני לא חייבת לעשות מה שכולם עושים
אני עושה רק מה שטוב בעיני
אנשים לא רוצים לקבל את האחר שעושה הכל לפי הקצב שלו הוא חייב להדביק את הקצב אל כולם
כאילו אם אתה תהיה מאחור אז אתה בבעיה
כל האנשים שקוראים את הפוסט הזה אתם לא בבעיה מי שבבעיה אלה האנשים שדוחקים אותכם לפינה של התבנית שתהיו בתוך התבנית ולא מחוצה לה
תרדו כבר מהאנשים המיוחדם שרוצים לעשות הכל לפי הקצב שלהם זה לא מרתון זה החיים !!!!!!!!!!



תגובות