אין לך נכדים עדיין?



14/09/2014 09:24:00

כל פעם שאני שומעת את המשפט הזה אני מתמלאת זעם

היום יש לי חתונה של הבן של גיסי 

כבר בחינה אני שומעת את השאלה הזו 

מה אין לך עדיין נכדים?

לי יש כבר שניים

השניה אומרת לי יש כבר ארבעה

השלישית מנפחת את החזה בגאווה ומצהירה שכבר יש לה 8 נכדים

כששומעים שאין לי עדיין נכדים וקל וחומר הילדים שלי עדיין לא התחתנו

אני רואה את הסיפוק בעיני הנשים במיוחד 

הסיפוק שבא לידי ביטוי שלי יש ולך אין

התחרות הזו הבלתי נסבלת של להספיק הכל לפני ש.....

מה לפני? 

הרי כולם ילכו למקום אחד בטוח אחד 

אז מה זה משנה אם אחד השיג את המטרות שלו והשני לא 

כולם צריכים להגיע לקו הסיום אחרי שהושגו המטרות?

לא הבנתי אז ולא מבינה עכשיו את התחרותיות הבלתי נסבלת של העם היהודי הזה 

להתעסק בענינים של האחר וגם להגיד לאחר למה לא השגת מה שאני השגתי

אפילו אנשים זרים שפוגשים אותי ברחוב שואלים אותי את השאלה הזו 

אחרי שהן רואות אותי מטופחות והן מוזנחות הן שולפות את עניין הנכדים כאילו בזה אנחנו השגנו אותך למרות שאנחנו נראות כמו סחבה 

כשנסעתי לטיול האחרון לכרתים גם בקבוצה היה גבר שהציע לי הצעה למרות שלא שאלתי לדעתו

את צריכה להגיד לבת שלך אם היא לא תתחתן עם החבר שלך היא צריכה לעזוב את החבר או להעמיד לו אולטימטום

ביקשתי ממנו שלא יתערב בענינים שלי ביני ובין הבת שלי 

בשום הון שבעולם לא אגיד את המשפטים האלה לבת שלי כי אני רוצה כל הזמן להיות בקשר טוב איתה

"הנשמות הטהורות" מציעים הצעות ואחר כך כשהולכים לפיהם הם אחר כך אומרים "עם הילדים שלי יש לי יחסים נהדרים"

איש מחקר אמר פעם " אל תאמין לאדם שאומר לך ומספר לך סיפורים יפים וורודים הוא אף פעם לא יגיד לך את האמת כולה"

בזה אני באמת דוגלת אני לא מאמינה לאנשים שאומרים שאצלם הכל בסדר ואצלי הכל פגום 

אני הולכת בדרכי שלי וכך הילדים שלי לומדים ממני ללכת בדרך שלהם 





תגובות