הודו

כשראיתי אתמול את תוכנית האוכל של אהרוני בהודו
תמיד תהיתי לעצמי איך אנשים חיים שם
יש הרבה אמונות וכתות בהודו אבל כולם סוגדים לאיזה שהיא חיה
העם ההודי מאוד מכבד את החיות שלו
אלא אם כן זה ממש קיצוני כי החיות שלהם מסתובבים ברחוב ועושים את הצרכים שלהם בכל מקום
בגלל זה אנשים שרוצים לטייל בהודו מתחסנים קודם
אפשר לחטוף שם מחלות שהאיש המודרני שעטוף כל היום בתנאים סניטרים לכאורה
הוא מנקה כל היום את הבית מפני אבק ומזיקים וגם מקרר את עצמו על ידי מזגנים ואמצעים אחרים
הוכח שאנשים שמרחיקים מעצמם אבק ולכלוך הם יותר פגיעים למחלות
לכן ההודים חיים את החיים להם ללא תנאים סניטרים ולא מודאגים מכך
דווקא בגלל זה הם מחוסנים מפני הרבה מחלות
מה שמצא חן בעיני שההודים משתמשים בחלב של הפרה ולא שוחטים את הפרה
הם צימחוניים מה שמחבר אותי אליהם
אף פעם לא אהבתי ממש בשר ועכשיו הפסקתי לאכול בשר כי אני רואה את כל ההתעללות בחיות ולא בא לי לתרום פרנסה למתעללים
אמרתי לעצמי שיום יבוא ואני אגדל תרנגולות בשביל הביצים אבל אני לא אשחוט אותם
אני חושבת שצריך ללמוד מהעם הזה איך להתנהל בחיים
אין להם תעשייה של חלב כל כפר מביא את תוצרת החלב למרכז שמייצרים שם גבינות והוא מקבל תמורה עבור התוצרת
אף אחד לא מאיץ בפרות לתת תפוקה כמו שעושים בעולם ובפרט בארץ שלנו
הם מענים את הפרות כדי שתביא יותר תוצרת חלב
לא רק אנחנו צריכים לתת דוגמה לעולם גם אנחנו צריכים לפקוח את ענינו ולראות ולשמוע וללמוד מאחרים
לא לענות חיות אלא לכבד אותם באשר הם כחיות בר וכחיות בית

הפרה הקדושה בהודו


תגובות