טופי הכלבה שלי בת שש


אני זוכרת לראשונה שהבאנו את הכלבה הביתה
הסיבה שאימצנו אותה דרך צער בעלי חיים בתל אביב
היתה שפרצו לנו הביתה באישון לילה וזה היה מאוד מפחיד
ההחלטה היתה להביא כלב הביתה שישמור על הבית ולא לשים עוד אזעקה שארגיש שאני בכלא
חוץ מזה לאמץ כלב זה טוב לבריאות האדם בכלל
אומרים שכלבים מורידים את לחץ הדם ותורמים לבריאות האדם בגלל שצריך להוציא את הכלב לטייל
גם האדם תורם לבריאותו וגם הכלב נהנה מבריאות טובה
ביום הראשון שאימצנו את הכלבה טופי
היא היתה בסטרס אדיר היא כל הזמן פחדה שנחזיר אותה למכלאה
כל הזמן הדיף מהפה שלה ריח רע
לא הבנתי למה היא כל כך מסריחה מהפה
במשך הזמן הבנתי למה
יש לי גם חתול בבית וכמובן כשיש חתול יש גם ארגז חול
כל שבוע אני מקפידה לנקות את הארגז
אחרי שאימצתי את הכלבה טופי
הלכתי לנקות את ארגז החול ולהפתעתי ראיתי שהחול נקי
מיד הבנתי שהריח המסריח מהפה של הכלבה בגלל שהיא אכלה את הצואה של החתול
קראתי שכלבים שנמצאים בסטרס אוכלים את הצואה שלהם או של מישהו אחר
היא פחדה גם לצאת מהבית היינו גוררים אותה בכוח לרכב שלנו וכך לוקחים אותה לגן ציבורי כדי שתוכל לעשות את הצרכים שלה
בסוף אחרי חצי שנה של מאמץ כדי שהכלבה תצא מרצונה
לקחנו מאמן והמאמן הבטיח שבשיעור אחד היא תצא מהבית ללא בעיות
וכך היה הוא שם לה שרשרת חנק
שרשרת זו עושה פעולת חנק עם הכלב מסרב ללכת
לאט לאט הוצאנו אותה וראתה שאין ברירה אלא לצאת ולטייל בחוץ
לאט לאט היא התרגלה לרעיון שלא נחזיר אותה בחזרה למכלאה
היא היום יוצאת בשמחה ובששון מהבית ואפילו מאותת לנו שהיא רוצה לצאת
ריח הפה שנדף ממנה נעלם כי היא לא נמצאת יותר בסטרס
לפעמים בעונת הקיץ שבה אימצנו אותה חוזר אליה הזיכרון הלא טוב שהיא חוותה והיא נסוגה קצת לאחור
אבל מהר מאוד היא מתאוששת וחוזרת להיות מה שהיא
שמחה ומאושרת
היום היא אצלנו כבר שנתיים וחצי וכבר בת שש

הכלבה טופי מאושרת ושמחה בבית החדש שלה היום כבר בת שש




תגובות