אלבום משפחתי - אחותי המנוחה שריתה

בתמונה כל המשפחה חוגגת את יום נישואיה של אחותי שריתה ז"ל
אחותי שכבר לא איתנו התחתנה עם בן בליעל וסבלה מאוד איתו
הוא כל הזמן התעלל בה והיכה אותה
בסופו של דבר התגרשה ממנו ועברה לגור עם אמא שלי וארבעת הילדים שלה
לאחר שהיא קיבלה בית ליד אמא שלי היא עברה עם הילדים שלה
אבל אחותי היתה טיפוס מאוד חלש ולא יכלה לשאת את כל העול שבגידול הילדים לבד
רוב הזמן היא לא תיפקדה ורוב הזמן הייתה הולכת לאמא שלי ויושנת שם כל היום ועוזבת את הילדים שלה לבד
היא נכנסה לדיכאון עמוק ולא יצאה ממנו
אחרי תקופה מסוימת היא חלתה במחלת שרירים ולא תפקדה בכלל
בסופו של דבר הגיעה לבית החולים והיתה מונשמת
לאחר זמן מה היא נפטרה בגיל 47 והותירה את ארבעת הילדים שלה בידי אמא שלי שהמשיכה לגדל אותם
לאחר שהיא נפטרה אני לא תיפקדתי במשך שנה וגם חליתי לקח לי זמן להתאושש
היום יש לה 10 נכדים שלא זכתה לראות אותם
בעוד חודש תחול האזכרה שלה
יהיה זכרה ברוך



בתמונה מימין לשמאל
אח שלי - אמא שלי- חברה של משפחה - אחותי - אחותי המנוחה ז"ל הכלה - קרובת משפחה בסוף השורה אח שלי שעדיין גר בצרפת
למטה מחבקת הכלה את אחותי הקטנה ואני לידה בצד שמאל 



תגובות