אלבום משפחתי - שני האחים שלי ואני

איזה תמונה ישנה
שכחתי לגמרי מהתמונה הזו
אחותי שלחה לי אותה דרך הפלאפון
זה מעורר בי הרבה הרבה זיכרונות
אני זוכרת שהיה לנו במרוקו גג ענק (יכול להיות שהייתי קטנה אז הכל נראה לי ענק אם הייתי עכשיו הולכת לראות את הבית אם הוא עדיין קיים הייתי רואה שהוא הרבה יותר קטן משהיה נדמה לי)
בגג הזה מה לא עשינו כל החוויות המשפחתיות עברנו
האחים שלי היו מתגנבים עם שמיכה והיו תופסים יונים כדי לאכול אותם אחר כך
היינו שמים עלינו שמן (אז לא היה שמן שיזוף) עכשיו בדיעבד מתברר שזה היה מסוכן
או מלח עם מים והיינו תופסים צבע זה לא משנה שאחר כך היינו שרופים מאוד ואז כדי להקל על העור השרוף שמנו עגבנייה
כן כן עגבנייה זה הקל על הכאבים
בשבועות היינו סוגרים את הפקק ברצפה בחדר שהיה שם כיור
היינו מציפים את כל הגג והיינו משתוללים עם המים
אני זוכרת שאמא שלי עלתה לגג וזרקנו עליה מים
שבועות זה היה שבועות הלכנו עד הסוף עם זה
האחים שלי היו ממלאים גיגית ענקית והיו מטביעים זבובים לראות כמה זמן לוקח להם למות
בעצם הם לא מתו ברגע שהוציאו אותם מהמים הם חזרו לתחייה ועפו להם

כאן בתמונה מימין אח שלי שעדיין גר בצרפת הוא מעולם לא עלה לארץ
יש לו שני בנים מהאישה הראשונה
בן ובת מהאישה השנייה
 אח שלי משמאל כבר סיפרתי עליו שחזר בתשובה והיום מתגורר במאה שערים
ואני בעצם באמצע
אלה היו ימים יפים של ילדים ללא דאגות
נדמה לי שנמצאת לידי אחות הקטנה שלי בגלל שהתמונה ישנה ומטושטשת לא רואים אותה בכלל



תגובות