My Cat - החתול שלי - הסיפור מאחורי התמונה

היו זמנים שהחתול שלי היה חי 
הוא חי חיים מלאים וטובים ושרד 20 שנה זה הטופ שחתול יכול להגיע 
אין ספור תמונות צילמתי אותו כי הוא היה יפה גם מבחוץ וגם מבפנים
הוא היה חתול מאוד סבלני ומאוד רגוע וגם הסתדר עם הכלבה אחרי כמה שנים שהוא היה לבד בבית 
החתול הוא חצי סיאמי וחצי פרסי ונראה כמו חתול רחוב לכן אנשים לא רצו לקנות אותו הוא לא היה גזעי מספיק
מבחינתי אם הוא היה למכירה לא הייתי קונה אותו כי אני נגד מסחר של חיות 
החיות הם חלק מהיצורים עלי אדמות ולא צריך לסחור בהם ולמרות זאת אנשים עושים זאת בשביל הרווחים הקלים שיכולים לגרוף לצערנו גם אנשים סוחרים באנשים אין לי מושג אם זה עד היום אבל זה קיים
לאחר שאף אחד לא רצה את החתול שלי הבת שלי לקחה אותו ואימצה אותו
הוא היה חתול בן חצי שנה שהגיע לבית בקופסת קרטון והוא יצא מהקופסא וילל ושם הוא שבה את הלב שלי
הוא לא חלה אף פעם ותמיד הווטרינר התפעל מהבריאות שלו כל פעם שבדק אותו
הבריאות שלו התחילה לקרוס כשהגיע לגיל 20 ולא היה מה לעשות כל מערכות שלו קרסו והיה צריך להרדים אותו
היה לי מאוד עצוב בכיתי ובכיתי ועד היום הכלב שלי כשרואה חתול ברחוב שדומה לחתול שלי הוא כל הזמן משמיע קולות של געגועים 



תגובות