חובי סטאר העפיל לגמר

האמת שבשנים האחרונות לא ראיתי ולא עניין אותי התחרות הגדולה של הארוויזיון
כי זה הפך למסחרי וכולם שרים עכשיו בשפה אחת בלבד שזה השפה הבינלאומית אנגלית
גם אצלנו נסחפו אחרי כולם והתחילו לשיר באנגלית ולא בשפה העברית המדהימה שלנו
כולם קוף אחרי בן אדם כל מה שאחד עושה כולם אחריו כבר אין מקוריות
כולם רוצים להידמות לכולם כמו רובוטים הפכנו להיות
הפעם אמרתי לעצמי אוקיי בגלל שזה חג העצמאות אני אזרום עם כולם ואראה את החצי גמר
לא כל כך התלהבתי מכל השירים האחרים
אבל כמו כל אחד שגר במדינת ישראל התרגשתי למרות הכל שחובי התחיל לשיר
אני מבטוחה שבגלל שהוא שר בשפה שכולם מבינים הוא העפיל לגמר
אם היה שר בעברית לא יודעת אם היה לו סיכוי
רוצים בכל האמצעים תמיד להגיע לפסגה
אז יש לי חדשות למדינת שבה אני גרה
לא תמיד צריך להיות ראשון
לא תמיד צריך להגיע לפסגה
אפשר להיות אחרון
אפשר לא להגיע לפסגה
יש מדינות שמעולם לא העפילו לגמר וזה בסדר מבחינתם
גם מבחינתו צריך להיות בסדר
לא כל דבר צריך לקחת קשה ולתרץ תירוצים בגלל האנטישמיות
אם זה שיר טוב הוא יקבל את המקום הראוי לו
אם זה לא שיר טוב הוא גם יקבל את הדירוג המגיע לו

הנה השיר שהגיע לגמר אתמול





תגובות