הכל מכוון מלמעלה

אתמול ראיתי סרט תיעודי קצר בערוך LIFE TIME
הקישור של המקרה http://www.fox13news.com/news/local-news/44521142-story


בחורה שחשבה דברים מסוימים על החיים והתברר לה שזה בעצם לא מה שיקרה שישנה לה את מסלול החיים
הסיפור מתחיל כשבחורה בת 17 שהתעללו בה מינית מגיל קטן והגיעה למבוי סתום בחייה

הבחורה היום שסיפרה את הסיפור שלה 


כל הזמן חשבה ותיכננה איך היא הולכת לסיים את החיים שלה ולהתאבד
היא החליטה שביום המשמרת שלה מהעבודה בשעה שתיים וחצי בלילה במקום שתיקח טרמפ עם חבר לעבודה הביתה היא תיסע עם האופניים שלה ותתכנן איך לסיים את החיים שלה
כשבעברה ליד כנסייה תהתה למה מכונית חונה  דבר שלא היה מקובל כשהתקרבה יותר למכונית הרגישה חבטה בראש ונפלה מהאופניים

הנערה שהיתה בגיל 17




התוקף גרר אותה למכונית ונסע למקום לא ידוע
בינתיים הבחורה שחשבה לפני כמה רגעים איך לסיים את החיים שלה התחילה לחשוב איך להילחם ולשרוד רק לשרוד ולחיות
אמרה לעצמה "כמה טיפשה הייתי לא רציתי לחיות לפני רגע ועכשיו אני נלחמת על החיים שלי"
כל מה שאדם מתכנן לעשות בסופו של דבר מה שמתכננים בשבילו קורה ואין לו שליטה על מה שיקרה בחיים שלו
אז זה מה שתכנן בשבילי למעלה שאני לא אסיים את החיים שלי אלא אלחם בשביל החיים שלי אמרה לעצמה
בינתיים במשך הנסיעה היא סרקה את המכונית וראתה שהמכונית מרופדת בשטיח אדום וגם קראה היטב את לוחית הזיהוי של הרכב וסוג הרכב כדי שתוכל לספר אחר כך למשטרה אם תשרוד וכל הזמן קול בראש שלה אומר "אל תדאגי יהיה בסדר את תצאי מזה ותשרדי"
התוקף הכניס אותה לבית שלו וציווה עליה להתפשט ולהתקלח וכל הזמן חשבה
" אני אעשה כל מה שיגיד לי ולא אתנגד כדי לא להרגיז אותו וכך אני אשאר בחיים"
אחרי המקלחת התוקף זרק אותה למיטה ואנס אותה פעם אחר פעם
הבחורה אמרה לעצמה "זה קטן עלי מה שקורה לי עכשיו הרי בעבר גם התעללו בי ואנסו אותי גם הפעם אני אשרוד את ההתעללות "
היא לא צעקה ולא בכתה עשתה הכל כדי לשרוד
התוקף לא הבין במשך היומיים למה הקורבן שלו מתנהג אחרת לעומת הקורבנות האחרים שהרג לשעבר שהשתוללו וצעקו והתחננו לחייהם דבר שגרם לו לרצוח אותם בסופו של דבר

הרוצח הסידרתי 




בינתיים המשטרה על הזמן חוקרת את הרציחות והגופות שנמצאו בשטח פתוח והרמז הכי חשוב שעל גופות של הקורבנות היו סיבים אדומים שלא ידעו מאיפוא הם מגיעים והגיעו למסקנה שזה בעצם רוצח סידרתי
ביום השלישי התוקף שאל את הבחורה "מה אני אעשה איתך בסופו של דבר? הבחורה ענתה לו "אני אהיה חברה שלך אם תרצה" אחרי התשובה הזאת התוקף פקד על הבחורה להתלבש ולהחזיר אותה הביתה
כל הדרך הוא ביקש ממנה להנחות אותו איך מגיעים לבית שלה
בינתיים במשך הנסיעה הבחורה שיננה כמה סמלים בדרך כדי לדווח למשטרה איפוא נמצא הבית שלו
התוקף החליט לעשות פרסה ולזרוק אותה בצד הדרך ונסע משם
הבחורה התחילה בריצה מטורפת של החיים שלה לכיוון תחנת המשטרה הקרובה וכל הזמן בדקה אם התוקף עוקב אחריה ושזה רק עוד תרגיל התעללות מצידו
לאחר שהגיעה לתחנת המשטרה היא סיפרה בפרטי פרטים על רכב התוקף שהיה לו שטיח אדום ועל סימני הדרך שזכרה בדרך הנסיעה עם התוקף
לבסוף המשטרה קשרה את הימצאותם של הסיבים האדומים שהיו על הקורבנות והגיעה לתוקף ועצרה אותו
הוא נידון לתעשה מאסרי עולם ולעונש מוות שהרוצח מחכה לגזר הדין
המשטרה העניקה אות הוקרה לבחורה על שמנעה עוד רציחות אילולא דיווחה למשטרה על הרוצח
הבחורה בסופו של דבר הבינה את הייעוד שלה בחיים להפוך לשוטרת ולהציל חיים

האשה שהחליטה לחיות ולייעד את החיים שלה להצלת חיים 



זהו מוסר השכל לכל שמתמודד עם קשיים בחיים במקום לסיים אותם להתחיל מחדש את החיים על ידי מעשים כדי שהחיים ינצחו

תגובות