הזוכה ב - DE VOICE עונה 4

את סיום העונה ראיתי רק השבוע לאחר הזכייה
כששאלתי את הבן שלי מי זכה הוא אמר לי שספיר סבן זכתה לא ממש ידעתי מי זאת
כי כל הזמן הייתי נעולה על ניצן שייר המקסימה עם הקול שכל פעם שאני שומעת אותו הגוף כולו רועד לי
הקול המיוחד יפרסם אותה והיא תגיע רחוק
בעצם לא כל כך התאכזבתי מהזכייה
בדרך כלל מתמודדים שמגיעים למקום ראשון הם בעצם אין להם לאן לשאוף
צריכים כל הזמן להוכיח את עצמם למה הגיעו למקום המיוחל הראשון
אבל אם מתמודד מגיע למקום שני או שלישי
בדרך כלל שומעים עליו יותר הוא לא כל הזמן בלחץ להוכיח את זכייתו אלא לוקח אוויר ונח ולאט לאט בונה את עצמו כדי לעלות שלב
כשניצן שייר הגיעה למקום השני התאכזבתי אבל לרגע אמרתי שטוב שלא הגיעה למקום הראשון
היא תוכל להתאושש  ואחר כך להופיע במקומות אחרי ההכרה בה
אני כל הזמן משווה אותה לאדל
אולי יום אחד אדל תזמין אותה להופיע איתה יש לי הרגשה שתגיע רחוק
אחרי שראיתי את המופע ושמעתי את השיר שספיר סבן שרה הבנתי למה היא זכתה
כל אחד ששר שיר של זוהר ארגוב יודע שזה הקלף המנצח ואכן היא ניצחה
מקווה שהזכייה בשבילה לא תהיה רק זיכרון  אלא שתמשיך ליצור ולהישמע



המתמודדים לפני הגמר ביניהן 
ניצןשייר  וספיר סבן




והזוכה ספיר סבן 



תגובות