יש אנשים

יש אנשים שמדברים הרבה ולא עושים כלום
יש אנשים שמדברים מעט ועושים הרבה
יש אנשים שמחכים שיעשו את העבודה בשבילם

אני מדברת על האנשים שאופיינית בארץ שלנו שכולם מחכים שיקרה משהו שמישהו יעשה משהו
אתמול צילמתי 2 פחי אשפה גדושים בזבל מאז יום שישי לא פינו את הזבל
הדיירים משני צידי הרחוב הוציאו את הפחים אבל לא טרחו להודיע לעירייה
חשבו אולי יהיה נס והעירייה תשים לב לפחים שמעלים סירחון ותבוא לפנות את הזבל
השכנים מסביב מסתכלים ומייחלים לפתרון
במיוחד השכן שלי ממול אם אני מזיזה משהו בכניסת הבניין או עושה פעולה כלשהיא שהיא לא לרוחו הוא מיד רץ לתקן את הדבר שלא עשיתי נכון
אבל אם מדובר באמת בפתירת בעיות רציניות השכן לא ינקוף אצבע
לכן ראיתי שהפחים עולים על גדותיהם והסירחון מתפשט בשכונה
צילמתי את שני הפחים משני צידי הרחוב מהפלאפון שלי
נכנסתי לאתר של רחובות בפייסבוק והתרעתי על הבעיה
כמה פשוט !!
תוך שעה אנשי העירייה לפינוי פסולת הגיעו ופינו את הפחים
זה אומר הרבה על אנשים שמחכים שאחרים יעשו בשבילם את העבודה ובסופו של דבר הם הולכים ומספרים שהם גרמו לעירייה לבוא ולפנות את הפחים
זה לא מקומם? אבל ככה העולם מתנהל
יש אנשים שלא מדברים הרבה כמו אנשים כמוני ועושים
ויש אנשים  שמחכים שיעשו את העבודה בשבילם כמו השכנים שלי


התמונות שצילמתי 






תגובות