היתרונות של הליכה ברגל

אנשים לא מבינים כמה הליכה ברגל עושה רק טוב לגוף ולנשמה במיוחד כשהגיל עולה ועולה
אני אישית נהנית כל בוקר ללכת ברגל עם הכלבה שלי
במיוחד בחודש החם והמהביל של הקיץ
בדרך העצים הענקיים לאורך השדירה מנשירים ופילים עלי את הפרחים הזהובים שלהם כמו גשם קייצי
בדרך אני יכולה להתבונן בשמיים שלפעמים הם צחים מעננים ולפעמים העננים באים לבקר
בדרך אני מתבוננת בהולכי רגל אחרים שמטיילים גם הם עם הכלבים שלהם ומדי פעם גם נובחים על הכלבה שלי ואומרים לה כאן לא תעברי זה המקום שלי
בדרך הציפורים מזהירים את הכלבה שלי שלא יתקרבו לקן שלהם וצובחים מפחד
בדרך הבריזה מלטפת את הפנים שלי וגם ביחד מלטפת את צמרות העצים
אנשים שמשתמשים עם תחבורה כדי להגיע ממקום למקום לא מרגישים פיזית את הדרך וגם לא חשים את התנודות במזג האוויר
קל וחומר שהם צריכים להתמקד בנהיגה ולא שמים לב ליופי שמסביב
אני זוכרת כשהילדים שלי היו קטנים והייתי מביאה אותם לגן היו הורים שהיו מגיעים עם הרכב שלהם למרות שהיו גרים קרוב מאוד לגן וכל זאת כדי להשוויץ ברכב שלהם שלא לומר שהם היו חוסמים את כל הדרך לגן
אבל שוכחים דבר אחד שהם לא נותנים הזדמנות לילדים שלהם לעשות הליכה ברגל שזה חשוב בגיל הזה כדי למנוע את ההשמנה שפוקדת כיום כמעט כל בית
אני זוכרת שרציתי לעבוד בתור מטפלת לילדים והאמא שאלה אותי איך זה שאין לי רכב ואיך הילדים שלה יגיעו ממקום למקום
הסברתי לה שלא יקרה כלום לילדים שלה אם הם ילכו ברגל גם בחום וגם בגשם הם לא עשויים מסוכר כמו שבעלי אומר לי בצחוק
היא גם ציינה כמה עולה בכלל לקנות רכב כדי שאוכל לטפל בילדים שלה
השבתי לה אם היה לי רכב לא הייתי מחפשת עבודה כי רכב עולה הרבה וגם הטיפול מסביב עולה עוד יותר
בסופו של דבר היא לא קיבלה אותי לעבודה רק בגלל שהיא לא רצתה ולא הסכימה שהילדים שלה ילכו ברגל
אנשים לא מודעים שבמקום לתפוס מקום בכביש ולזהם את האוויר הם יכולים לחסוך את הנסיעה של הבוקר עם הילדים שלהם וללכת איתם ברגל ועל הדרך ללמד אותם על פרחים ועל צמחים
יש אנשים שחושבים שאם הם מנויים למכון כושר כלשהוא הם עושים פעילות גופנית ובזה מסמנים וי ביומן
גם מבזבזים את הכסף על המכון כושר כי הרבה פעמים לא יוצא להם ללכת וגם פוצעים את עצמם בגלל השימוש במכשירים שיכולים בקלות להחליף את ההליכה ברגל והטיפוס במדרגות מבלי לשלם אגורה אחת וגם להנות מהדרך





תגובות