סדרת הטלוויזיה - עד הקצה

כשהייתי קטנה תמיד נמשכתי לריקוד הבלט העדין והאצילי
הייתי מסתכלת על בנות שהלכו לחוג בלט כי היה להם כסף ללכת לחוג ואני כילדה ענייה שגדלה במשפחה גדולה לא היה לה אפשרות ללכת לחוגים לכן כל הזמן פינטזתי שאני רוקדת בלט גם כשהתבגרתי כל הזמן החלום הזה לא עוזב אותי עד היום
התנחמתי בכך שאני הולכת למופעי בלט ומתמוגגת על כל רגע של המופע כשאני רואה את המופע אני מיד מגיעה לעולם אחר ומתנתקת מהסביבה שלי
לאחרונה ראיתי את הסדרה "עד הקצה" שמדברת על רקדני בלט כל אחד והבעיות האישיות שלו ועל ההתמודדות כרקדנים שנמצאים תחת לחץ לרקוד כמה שיותר מושלם אם אפשר להגיד שיש דבר כזה מושלם
המנטור שהיה מלווה את רקדני הבלט היה רודה בהם עד שהיו מגיעים לריקוד שהוא רצה במחינתו ריקוד מושלם שיהיה מעניין בעיני הקהל שהיה בא לראות את המופע
גם אם רואים את הרקדנים מבצעים את הריקוד בצורה מושלמת תמיד מאחורי הקלעים והחיים של כל אחד ואחד של הרקדנים מסתתרת תיבת פנדורה
ההתמודדות עם החיים האמיתיים עם הפנטזיה שהרקדנים חיים בה לעיתים מתנגשת ויוצרת מצבים עגומים
אם יהיה לכם זמן לראות את הסדרה היא ב- VOD בהוט
כדאי לצפות !!!



הנה הטריילר






תגובות