עיכוב הרכבת בגלל תאונה

אתמול נסעתי כדרכי כל שבועיים לבקר את אמא שלי בבית אבות
בית האבות נמצא בצפון לכן זה נדרש ממני לנסוע ברכבת ולהחליף כל פעם רכבת
עד שאני מגיעה ליעד ואז אחותי שגרה בסמוך לבית אבות באה לאסוף אותי
הכל היה טוב בהליכה כל שעות הרכבת יצאו בזמן הכל היה תקין
בחזרה כשאני נפרדת מאחותי ומאמא שלי
פתאום מודיעים שהרכבת לחיפה לא תגיע לעתלית אלא תעצור בחיפה ואפשר משם לקחת רכבת אחרת
בהתחלה הודיעו שזה בגלל תקלה ברכבת
כשלקחתי את הרכבת לתל אביב וחיכיתי לרכבת שצריכה לקחת אותי למקום מגורי
הרכבת לא הגיעה בזמן
חיכיתי וחיכיתי
בכרוז פתאום אמרו שבגלל תאונה בין רכב לרכבת כל הזמנים השתבשו
חלק מהרכבות בכלל התבטלו
לאלא שצריכים להגיע למקום יעדם צריכים לקחת רכבת להגנה בתל אביב ומשם אוטובוס יאסוף אותם מטעם הרכבת
אבל אני הייתי צריכה בכלל לכיוון אחר
לכן גמלה החלטה בליבי שאני לא אחכה לשום הסעה אלא אעשה צעדה לתחנת האוטובוס שהיתה קרובה ואקח מונית לבית שלי
גם ככה המונית מגיעה עד הבית אם הייתי לוקחת אוטובוס היה עושה סיבובים בלי סוף והייתי צריכה לקחת שוב רכב עד הבית
סימסתי לאחותי כל הדרך על ההתרחשות ודאגה לי
סימסתי לה בחזרה שאין לה מה לדאוג אני על מונית הביתה
היא נרגעה ואני הרגשתי שהרפתקאה כזו עדיין לא חוויתי בחיי

הנה הדיווח בגללו התעכבתי לחזור הביתה 

בדרך לזירת הרצח, נפגעו מהרכבת

7 בני אדם נפצעו, שניים מהם קשה, כשפרצו עם רכב הסעות מחסום של הרכבת ונפגעו ממנה. מחקירת האירוע מתברר שהרכב נסע לזירה שבה נורה למוות בן משפחתם. במהלך פינוי הפצועים לבי"ח, שמשת חלון של אחד האמבולנסים נופצה ע"י המון מבני משפחת הפצועים


שתי זירות קשות אמש בלוד: שלושה צעירים נפצעו באורח בינוני עד קשה בתאונת דרכים בין רכב הסעות מסחרי ורכבת. השלושה היו בדרכם לזירת חיסול בעיר, שם נרצח קרוב משפחתם, ברכב הסעות גדול בו נסעו 6 בני אדם. המשטרה בודקת את נסיבות שני המקרים.



תאונת הרכבת בלוד

תגובות