יום הולדת ומתנות רבות לכבודי



ביום חמישי שעבר חל תאריך יום הולדת שלי
לבעלי לכבוד יום ההולדת שלו ארגנתי מסיבה במסעדה והיתה דרמה מסביב שחלק לא רצו לבוא בגלל העלות הכספית
לכן לא רציתי עוד דרמה ביום ההולדת שלו וביקשתי מבעלי שלא יארגן לי שום דבר מספיק מסיבה בבית עם הילדים היקרים שלי
ביום חמישי קיבלתי זר ענק אדום מבעלי ובערב היה צלצול בדלת וקיבלתי עוד זר לבן ענק מהבת הבכורה היקרה שלי

משהו דומה לתמונות 



ביום שישי בעלי הזמין אותי למסעדה לארוחת בוקר איטלקית 
היה ממש טעים ונהניתי 
בערב יום שישי כל הילדים הגיעו לארוחת שבת ואחרי הארוחה ארגנו יום הולדת עם עוגה וחטיפים 
ועכשיו הגיע זמן המתנות 
הבת שלי שלפה מתנה של LALINE המון קרמים וריחות מדהימים 
וגם לקים כי היא יודעת שאני אוהבת לטפח את הציפורניים שלי 

משהו דומה לתמונה 



שני הבנים שלי עשו והחכימו 
נכנסו לאתר גדג'טים והזמינו כמה מתנות בשבילי 
כי הם אמרו לי יש לך מספיק מוצרי טיפוח 
והליטו להיות מקוריים 
קנו לי ספל עם לב כששופכים מים חמים הלב הופך להיות אדום 
זה ממש חימם את ליבי
קנו גם תחתית לכוס  שמשאירה את הכוס חמה על ידי זה שמחברים את התחתית  למחשב או לפלאפון ומשאיר את הכוס חמה שלא תתקרר
עוד קנו לי מן חותכן תפוחי אדמה שמכניסים למיקרו והופך לצ'יפס קריספי וטעים 




בעלי היקר שלף קופסא גדולה וניחשתי מיד מה יש בפנים
תמיד רציתי מכשיר לעשיית גלידה וקיבלתי 

הודתי לכל המשפחה היקרה שלי על המתנות הרבות ועל האהבה הרבה שהרעיפו עלי 
אמרתי לילדים שלי 
תזכרו
תמיד לעשות מה שטוב בשבילכם ולא מה שטוב לאחרים ככה תמיד תשארו נאמנים לעצמכם ולמשפחתכם 


תגובות

  1. איזה משפחה מדהימה :) אני גם אקנה לאימי איזה שילוב של המוצרים שציינת פה לכבוד יום הולדתה, מקווה שתאהב.
    תודה על הפוסט

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תמיד כאן לענות