אל תזוזי - ספר שסיימתי לקרוא

הספר מדבר על דברים שאנשים חווים בחיים שלהם אם זה שמחות וטרגדיות ולפעמים השמחות והטרגדיות נמהלים זה בזה והופכים למין נדנדה של עליות וירידות מצער אל שמחה וחוזר חלילה
גם עכשיו אני חווה את הדברים האלה ברגע זה ממש הפעם זה רק ירידה אני לא יודעת מתי תהיה העלייה אם בכלל תהיה כי ברגע שיש ירידה תלולה מאוד
מאוד קשה לעלות בחזרה בפרק זמן קצר צריך הרבה הרבה זמן וכוח כדי לעלות בחזרה
עכשיו אמא שלי בבית אבות שכבר חצתה את גיל המאה נמצאת בין חיים ומוות וכבר לא מזהה אותי כשאני מגיעה לבקר אותה
ויש גם את אחותי שמאושפזת כבר יותר משלוש שנים בבית חולים והיא מונשמת ולא יודעים מה יהיה הסוף
חלק אומרים שתמשיך כך עוד הרבה שנים
חלק אומרים שזה יימשך רק חמש שנים בלבד
כל אחד מדבר מנסיונו האישי
אני כבר לא רוצה ששתיהן יסבלו עוד הרבה זמן
אני מתפללת שזה תהיה ירידה לצורך עלייה
אם אפשר להגדיר זאת כך
נותנת ציון לספר - 8
ספר טוב מאוד קל בקריאה וזורם
ממליצה !!




תגובות