סבתא חדשה





31/01/2018 09:58:00

אתמול נודע לאחותי הקטנה שהיא הפכה להיות סבתא טריה 

בן זכר נולד 

לאחר 5 שנים שכלתה היתה נשואה ולא רצתה להביא ילדים כי טענה שאינה מוכנה עדיין 

לבסוף הביאה ילד לעולם 

מה שמשאיר אותי מאחור אני אחותה גדולה ממנה בשנה וחצי ועדיין הילדים שלי לא התחתנו 

כל האחים והאחיות שלי הפכו לסבים וסבתות ורק אני נותרתי מאחור 

זאת באמת לא ההרגשה שלי זה ההרגשה של כל הסובבים אותי שמסתכלים על הילדים שלי בעיניים עקומות

אני לעומת זאת מעבירה מסר חד וברור לילדים שלי

תהיו מאושרים ותלכו בדרך שבחרתם ואל תקשיבו לאנשים אחרים

המוטו שלי להביא ילדים לעולם זה לא שהם יגשימו את חלומות ההורים 

אלא שהילדים יגשימו את החלומות שלהם 

ההורים רק תומכים ומחבקים 

וכך צריך ולא ללחוץ כמו מכבש על הילדים של היום גם ככה החיים שלהם לחוצים בגלל יוקר המחיה והדרך שלהם היום שיש זמן להקים משפחה קודם כל האני שלי 



תגובות