הביקור אצל אמא





הייתי צריכה לבקר את אמא שלי בבית אבות סיעודי לפני שבוע

אבל אז הרכבת החליטה לעשות שיפוצים בפסי הרכבת והשביתה את הרכבות לשבוע

מסכנים אלה שצריכים להגיע יום יום לעבודה ותלויים ברכבת 

השבוע שוב לא נסעתי כי התחזית אומרת שירדו גשמים ויהיה מאוד קר

בגשם אני לא נוסעת לשום מקום

גם כך אמא שלי כבר בגיל מופלג ולא מזהה אף אחד מהמבקרים אותה

כשאני מגיעה היא מסתכלת עלי במבט בוהה ותוהה מי אני 

אני שואלת אותה מי אני 

התשובה שלה תמיד שונה

פעם אני אחותה שנפטרה

פעם האחיינית שלה 

לכן אני לא ממהרת לבקר אותה עכשיו כמו בעבר 

כשהיא היתה צלולה ומדברת לעניין 

אחותי ואני היינו עושים לה טיולים ארוכים מאוד 

לפחות שלוש שעות 

עד שהייתי חוזרת הביתה

היום בקושי חצי שעה כי אי אפשר לטייל איתה

היא מתלוננת שכל הגוף שלה כואב 

הכסא שלה מרופד בכריות שלא תיפול ולא תכאב 

אם יום רביעי יהיה יפה אבוא לבקר 

אם לאו אחכה לשבוע הבא 





תגובות