מד צעדים


כל הזמן אני שומעת את אחותי מדברת כמה צעדים עשתה כל יום
יש לה שעון שהוא גם פלאפון ואיתו היא יכולה גם למדוד את הצעדים שלה כל היום
סך הצעדים שצריך לעשות במשך היום היא 10.000 צעדים
החלטתי גם אני לנסות מה פירוש המד הזה
היום אזרתי אומץ והורדתי מהפלאפון את האפליקציה של מד הצעדים
בבוקר אני הולכת עם הכלבה שלי
כל יום צועדת במשך חצי שעה מסביב לשכונה כדי לעשות איתה כושר
מד הצעדים הראה לי 1800 צעדים עשיתי ורק 150 קלוריות שרפתי
מעניין כמה קלוריות הוא יראה לי כשאתחיל לעשות פעילות אירובית עוד שעה
צריך כל הזמן שהפלאפון יהיה צמוד לגוף
אחרת זה לא שווה הוא לא יחשב את הצעדים שעושים
אפילו פעילות בתוך הבית הוא מחשב
כמו כביסה תליית כביסה כן כן תתפלאו לשמוע שתליית כביסה יכולה לשרוף עד 500 קלוריות לעומת ייבוש כביסה
גם לעשות כלים במטבח שורף גם קלוריות לעומת שימוש במדיח כלים
לפני כמה שנים ביטלתי את המדיח
הוא עצבן אותי בכך שהייתי צריכה תמיד לנקות את שאריות הזבל לפני הכנסת הכלים למדיח וגם כך הוא לא ניקה ממש כמו שצריך
אם כבר עשיתי את הפעולות האלה למה לא להמשיך לעשות כלים ביד ?
מתברר שכל פעילות שנעשית ידנית תורמת לבריאות הגוף



תגובות