מכונת הכביסה




18/03/2018 10:28:00

היום אני הולכת לדירה של הבן שלי כדי לחכות לטכנאי שיבוא ויחבר את מכונת הכביסה כדי שאפשר להפעיל אותה

הסיפור של מכונת הכביסה הזו ישן מאוד 

מאז שהבן גר לבד הוא החליט שהוא לא עושה כביסה ומביא לי לכבס לו את הכביסה

כשהיה גר עם שותפים לא היתה לו בעיה לעשות כביסה משותפת במכונת כביסה אחת

אבל עכשיו שהוא גר לבד הוא לא עושה כביסה 

כביסה עושה אמא 

הילד כבר לא ילד כמו שאומרים בשיר הילד כבר בן שלושים פלוס ולא עצמאי עדיין

הבהרתי לו שהפעם הוא קונה מכונת כביסה ויהי מה 

במקום שיום שישי יהיה לי פנוי לבילוי וסידורים מחוץ לבית 

הכביסה בעצם כובלת אותי לבית ולא מספיקה לעשות דברים כיפיים כמו לטייל - ללכת למסעדה עם בעלי - לתפוס ראש בשמש 

ראיתי שזה לא הולך והלכתי עם בעלי כדי לבחור לו מכונת כביסה 

סוף סוף יש מכונת כביסה והוא יוכל לכבס בעצמו 

הבן שלי אמר לי סוף סוף לא יהיו לך כביסות רק שכח שיש עוד בן בבית שגר עדיין בן 20 פלוס ואני עדיין מכבסת לו וכמובן לבעלי ולי 

העבודה בבית לא נגמרת שלא נאמר עכשיו לפני פסח עוד כביסות ועוד כביסות עד אין סוף 





תגובות