אשפוז בבית החולים




25/03/2018 08:30:00

אתמול בית אבות הסיעודי שבו אמא שלי נמצאת החליט לאשפז את אמא שלי בגלל חום גבוה שלא יורד כבר שבוע


כשהיא הגיעה לבית אבות הסיעודי הוחלט עם המנהלת שאמא לא תאושפז בבית החולים כשמצב שלה נהיה קריטי


אבל בגלל שנעשה הכל כדי להוריד לה את החום והחום לא ירד הוחלט לאשפז אותה 


אתמול הביאו אותה למיון אחרי בדיקות דם וסיטי הוחלט לאשפז אותה 


מסכנה אחותי הקטנה היא מתמודדת לבד עם כל המצב שנים היא מטפלת באמא שלי כששאר האחיות רק מעבירות ביקורת עליה ולא עושות שום דבר כדי לעזור לה 


גם עכשיו כשהיא צריכה עזרה עם אמא האחיות לא מציעות עזרה 


אני לא יכולה לעזור כי אני מאוד רחוקה למרות הריחוק אני מגיעה כל שבועיים באוטובוסים ורכבות כדי לראות את אמא שלי 


אם הייתי קרובה הייתי עושה תורנויות עם אחותי


כשהוחלט להעביר את אמא שלי לבית האבות היו התנגדויות נחרצות מצד שתי האחיות שבעצם אף פעם לא רצו לעזור בכלום 


כשאמא היתה עדיין בבית והמצב שלה החמיר הוחלט לעשות תורנות כל שבת ולהיות איתה 


כל השבוע היתה לה מטפלת שסעדה אותה אבל בסופי שבוע היה צריך מישהו להיות איתה אי אפשר היה להשאיר אותה לבד 


מיד לא היססתי ואמרתי שאני מוכנה אבל האחות שקרובה אליה התנגדה בכל תוקף ולא רצתה לעשות תורנויות וגם השנייה התחילה לבכות שאין לה כוח 


כשראיתי שאחותי מתנגדת לטפל באמא והתנגדה מיד ניתקתי איתה את הקשר 


איך אפשר להתנגד לטפל באמא? אמרתי לה "אמא צריכה להיות בראש סולם העדיפויות של הכל כולל המשפחה" 


אבל היא סירבה לשמוע ואמרה שיש לה בעיות 


הבעיות האלה נובעות שהיא לא רוצה שיפריעו לה בסייסטה שלה בשבת 


לאחר שהמצב של אמא מאוד התדרדר הוחלט שבית האבות הוא הפתרון הטוב ביותר בשבילה כי אי אפשר להרים אותה ולחתל אותה צריך היה מישהו מקצועי שיעשה את העבודה 


עד עכשיו אחותי שהתנגדה רבה עם כל צוות של הבית הסיעודי לכן המנהלת לא רוצה להסתבך איתה והחליטה לאשפז אותה 


היא מפחדת שאם אמא תלך לעולמה בבית אבות אחותי תאשים אותה בגלל הטיפול הרשלני שזה לא נכון כמובן


עכשיו בית החולים מטפל בה ונראה מה ילד יום 







26/03/2018 08:22:00
אין שינוי
אמא עדיין מחוברת לצינורות וזונדות ומנסים להוריד לה את החום אבל לא כל כך בהצלחה 

אחת מהאחיות שהתנגדו לשים את אמא בבית אבות באה לבקר אותה 

עושה הצגות שממש איכפת לה מאמא שלה וממציאה תירוצים למה היא לא באה לבקר יותר את אמא

אני אומרת שאם בן אדם תמיד ממציא תירוצים לעצמו שהוא לא יכול אזי אלוקים נותן לו סיבה באמת אמיתית למה הוא לא יכול 

בינתיים הכל נופל על אחותי הקטנה 



תגובות