לבד במערכה





05/03/2018 10:00:00

אתמול הייתי באירוע של ברית מילה 


התינוק היה הנכד של גיסי אח של בעלי 


הבת שלו חזרה בתשובה ועכשיו הביאה לעולם ילד רביעי 


לפני כן היו שלוש בנות ועכשיו בן בגלל זה הברית 


אח של בעלי בגיל 50 הוא היה כבר סבא ועכשיו סבא לארבעה נכדים 


אח של בעלי הגדול והבכור כבר סבא לשני נכדים בן ובת 


רק אצל בעלי ואצלי לא קורה שום דבר הילדים שלנו כבר מעל 30 ועדיין אין להם זוגיות וחתונה אין באופק שלא נדבר על  נכדים


לעניות דעתי לי זה ממש לא מפריע העיקר שהם בריאים ולא קורה שום דבר טרגי בחיים שלהם


אבל כל פעם שאני הולכת לאיזה אירוע חתונה או ברית מתחילים הרינונים סביב הילדים שלי


רמז לכך למשל  בואי תשתי מהיין אולי לילדים שלך יבוא המזל 


בואי לרב שיברך אותך שנה הבאה הילדים יתחתנו ויביאו נכדים 


אתמול חברה שלי שואלת אותי  בת כמה הבת שלך ? השבתי לה בת 36 


אומרת לי זה כבר גבולי אולי לא תוכל להביא ילדים בקרוב 


אמרתי לה שלא תדאג אפשר להביא ילדים גם אחרי גיל 40 


כולם דואגים כאילו שאם לא יהיה המשך הלאה בדור הבא העולם ייחרב 


הרבה אנשים בעולם מתו ערירים ולא התחתנו מעולם 


אבל אצלנו שומו שמיים זה אסור שזה יקרה 


למרות שבמדינה שלנו 70% מהמתחתנים מתגרשים בשנה הראשונה 


כאילו לא משנה שיתרגשו העיקר שיתחתנו כבר


תמיד אומרת לילדים שלי תעשו הכל לפי הקצב שלכם ולא לפי הקצב שהחברה מכתיבה 


זה לא מרתון זה החיים ואפשר לנהל אותם באיטיות לא צריך לרוץ כמו כולם לקו הסופי 


תגובות