הביקור אצל אמא ואחותי




03/04/2018 09:04:00

מדי שבועיים אני נוסעת ברכבת לצפון כדי לבקר את אמא שלי בבית הסיעודי ואת אחותי בבית החולים הסיעודי

בגלל חול המועד היתה צפיפות נוראה ברכבות 

במיוחד הדתיים שעכשיו הזדמנות בשבילם לטייל ניצלו את השבוע כדי לנסוע ובכל איזור ברכבת היו עגלות שחסמו את דלתות היציאה מהרכבת

בקושי נחלצתי מהעגלות הרבות כדי לצאת מהרכבת 

הביקור הראשון אצל אמא בדרך כלל כשאני מגיעה לצפון ברכבת מחכה לי אחותי כדי לאסוף אותי בכדי להגיע לקיבוץ שבו שוהה אמא שלי בבית אבות הסיעודי וכך גם נפגשות ומחליפות חוויות 

הגעתי די מוקדם כשהיתה עוד שמש לכן ניצלנו את החום בחוץ כדי להוציא את אמא לשמש 

אמא מנסה להיזכר מי אני ולא מצליחה כל הזמן היא הסתכלה עלי והסתכלה ולא הצליחה להגיד את שמי למרות שאמרתי לה שאני הבת שלה 

היא לא הצליחה לזכור מי אני למרות זאת ישבנו איתה אחותי ואני בשמש ופיטפטנו ואמא נרדמה תוך כדי כך 

לאחר שעה יצאנו לדרך לאחותי שמאושפזת בבית חולים סיעודי היא כבר שם כמעט 5 שנים מונשמת ומחוברת לצינורות 

הרופאים אומרים שאין שינוי וגם לא יהיה בגלל המחלה שלה מחלת ניוון שרירים 

בעלה כל שבוע בא לבקר אותה וגם אחותי ואני מקפידות לבוא לראות אותה כל שבועיים כדי לא לשכוח אותה

למרות שיש לי עוד שתי אחיות שגרות קרוב הן לא באות לבקר אותה בטענה שקשה להן להגיע 

איזו אירוניה להגיד דבר כזה כשאני גרה שלוש שעות נסיעה ובכל זאת לא מוותרת על הביקורים 

האחיות האחרות פשוט לא בא להן להגיע כי לא ממש איכפת להן מהמשפחה שלהן הן עסוקות רק בעצמן 

בחזרה היתה קצת הקלה ברכבת ולא היתה צפיפות 

הגעתי עייפה ותשושה אבל מסופקת שהלכתי לבקר 





04/04/2018 10:23:00
עייפה
מרגישה עייפות נוראה 

עייפות בגלל הנסיעה הארוכה שעשיתי ביום שני 

עייפות בגלל כל נקיונות של לפני פסח

עייפות בגלל מזג האוויר שמשתנה כל הזמן פעם קר ופעם חם 

עוד מעט יגיעו החמסינים ואהיה עייפה עוד יותר 




תגובות