היום יום הולדת לחתול שלי והוא בן 19



01/05/2018 08:50:00

לא האמנתי שהחתול שלי ישרוד כל כך הרבה שנים 


אני זוכרת שהבת שלי הביאה אותו כהפתעה בתוך קופסת קרטון 


היא הושיטה לי את הקופסא ואמרה לי "אמא הבאתי לך הפתעה" לא ידעתי בדיוק מה זה עד שראיתי ראש חתול יפייפה צץ מתוך הקופסא


הבת שלי ידעה שאני מאוד אוהבת חיות והיתה בטוחה שאני לא אסרב לגדל אותו 


היא נתנה לו את השם סנופקין לא יודעת מאיפוא היא הביאה את השם הזה ואני קיצרתי לו לסנופ


כשאני כועסת עליו אני קוראת לו בשם המלא שלו סנופקין 


כשהבת עזבה את הבית היא השאירה אותו לטיפולי ולאחריותי 


מה יכולתי לעשות לזרוק אותו ? כי הבת שלי כבר לא מטפלת בו 


מי אתם חושבים טיפל וחיסן והאכיל כמובן אני 


מסכן החתול אם לא הייתי בודקת כל יום אם חסר אוכל ומים הוא לא היה שורד כי לפעמים הייתי מוצאת את הקערות ריקות ללא אוכל ומים


כשהחתול יילל ידעתי שהוא דורש מים ואוכל כנראה בגלל זה הוא שרד יותר מכל חתול רגיל


הוטרינר אומר שזה נס שהוא לא התעוור ולא התחרש בגיל הזה שזה בדרך כלל קורה להרבה חתולים


החתול שלי עדיין בריא והייתי רוצה שיהיה כזה עד שילך לעולמו


גיל 19 של חתול  אם היה אדם הוא היה בן 92 די זקן 


  


תגובות